تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

رشد رمزارز‌ها از سرگرفته می‌شود؟ / بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری می‌شود؟

بیت‌کوین پشت محدوده مقاومت خود نوسان می‌کند، اما سقف‌شکنی اتریوم در بازار امروز سیگنال مثبتی برای بازار است. رشد رمزارز‌ها از سر گرفته می‌شود؟

کد خبر: ۸۹۷۱۸
۱۷:۲۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

رمز ارز ها بیت کوین اتریوم دوج کوین

دیدارنیوز - بیت‌کوین بعد از سقف‌شکنی و رسیدن به محدود ۶۵ هزار دلار ریزش کرد و تا ۴۸ هزار دلار هم رسید، اما حالا سیگنال‌های مثبتی در معاملات رمزارز‌ها دیده می‌شود. احتمال شروع رشد دوباره چقدر است؟

ابوالفضل قاسمی، کارشناس بازار‌های مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با سیگنال‌های شروع رشد بازار رمزارز‌ها گفت: اصولا وقتی قرار است بازار روند صعودی قوی داشته باشد اول اتریوم شروع به حرکت می‌کند و بعد روند صعودی بیت‌کوین و سایر ارز‌های بازار شروع می‌شود.

این کارشناس در ادامه گفت: از دید تکنیکال یک مقاومت در محدوده ۵۸ هزار دلار داریم که به نظرم این مقاومت تا چند روز آینده شکسته می‌شود و احتمال دارد بیت‌کوین تا حدود ۱۰۰ هزار دلار هم رشد داشته باشد. احتمال روند صعودی بیشتر از اصلاح است.

قاسمی در رابطه با هزینه تراکنش بیت‌کوین گفت: هزینه تراکنش بیت‌کوین به شدت پایین آمده است و این موضوع احتمالا باعث تقویت تقاضا می‌شود.

این کارشناس در رابطه با اینکه چرا بازار روندی نزولی گرفت گفت: محدوده ۶۰ تا ۶۵ هزار دلار محدوده سیو سود وال‌ها و نهنگ‌ها بود و زمانی که این سیو سود به پایان برسد رشد شروع می‌شود.

این کارشناس در رابطه با احتمال اصلاح بازار گفت: احتمال روند صعودی بیشتر از روند نزولی است و بازار در محدوده قیمتی ۴۵ تا ۶۰ هزار دلاری بیت‌کوین اصلاح زمانی کرده است و از طرفی تورم انتظاری بالا در آمریکا و سیاست‌های پولپاشی دولت آمریکا در دوره کرونا احتمال رشد کریپتوکارنسی‌ها را افزایش داده است.

این کارشناس در پایان گفت: محدوده حمایت مهم بیت‌کوین ۴۲ تا ۴۷ هزار دلار است و به نظرم هر ریزشی زیر محدوده ۴۷ هزار دلار فرصت طلایی خرید است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی