تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
سخنگوی اورژانس کشور خبر داد

فوت دو نفر در اثر رعد و برق و حریق جنگل/ مصدومیت دو تهرانی در اثر وزش شدید باد

سخنگوی اورژانس کشور از مرگ دو نفر در پی تغییرات جوی کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

کد خبر: ۸۹۶۹۲
۱۵:۱۷ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

مجتبی خالدی فوت دو نفر بر اثر  صاعقه

دیدارنیوز ـ مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در این باره گفت:‌طی ۲۴ ساعت گذشته به دلیل وقوع رعدوبرق (۱نفر در سقز) و حریق جنگل (۱ نفر در شیراز) فوت شدند.

او ادامه داد: همچنین به دلیل وزش شدید باد و بارش شدید باران ۲ نفر در شهر تهران مصدوم شدند و یک بیمار در شهرستان قصرقند به دلیل انسداد مسیر توسط اورژانس هوایی به بیمارستان خاتم الانبیا شهرستان ایرانشهر انتقال یافت.

خالدی با اشاره به مسدود شدن برخی محور‌ها در پی بارش‌های روز گذشته گفت:‌طی این مدت به دلیل بارش شدید و رگباری باران در استان‌های تهران، مازندران، آذربایجان غربی و شرقی، کرمان، سمنان، سیستان و بلوچستان، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی برخی از محور‌های اصلی و فرعی مسدود و همچنین به واحد‌های مسکونی، مزارع کشاورزی آسیب وارد شد.

سخنگوی اورژانس کشور افزود: بر پایه داده‌های ثبت شده طی ۲۴ ساعت گذشته به دلیل وقوع سوانح جوی اختلالی در عملکرد حوزه سلامت به وجود نیامده است.

منبع: ایلنا
برچسب ها: اورژانس کشور
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی