تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

دست جنیفر لوپز رو شد

تصاویری از بن افلک در حال پیاده شدن از خودرو شاسی بلند جنیفر لوپز منتشر شده که شایعات را درباره از سرگیری دوباره رابطه این دو مطرح کرده است و از رابطه جدید او خبر می دهد.

کد خبر: ۸۹۶۷۱
۱۴:۳۶ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

جنیفر لوپز
دیدارنیوز - به نقل از آخرین خبر؛ بعد از جدایی لوپز از الکس رودریگز ۴۵ ساله، افلک در خانه لوپز در منطقه بل-ایر دیده شده و گفته می شود این دو در هفته گذشته چندین بار با هم بوده اند.

اما نزدیکان این دو مدعی هستند افلک و لوپز که بین سال های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۳ با هم نامزد بودند تنها دوستان نزدیک هم هستند و رابطه اخیر آن ها چیزی فراتر از این نیست.

این ادعاها در حالی است که تصاویر بن افلک در راه خانه جنیفر لوپز، شایعاتی را در مورد بازگشت احتمالی این دو ستاره هالیوودی به همدیگر مطرح کرده است.

این تصاویر که توسط مجله Page Six منتشر شده، بن افلک را در روز پنج شنبه در حال رفتن به خانه لوپز در کالیفرنیا در طی روز نشان می دهد، جایی که وی ساعت ها می ماند.

او در این سفر سوار یک خودرو شاسی بلند Escalade سفید رنگ می شود که ظاهراً متعلق به جنیفر لوپز است و سپس راننده او را به عمارت نامزد سابق که فاصله زیادی با خانه خود او ندارد می برد.

سپس تصاویری از افلک در حال پیاده شدن افلک از خودرو و حلقه زدن تیم امنیتی جنیفر لوپز دور او دیده می شود. بازیگر فیلم Gone Girl در این تصاویر یک تی شرت مارک بوستون خاکستری رنگ و شلوار جین به تن دارد.

او همچنین در هنگام پیاده شدن از خودرو جنیفر لوپز، یک کوله پشتی سبز رنگ نظامی و یک بطری نوشابه Coke Zero در دست دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی