تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

نوراللهی تنها در این صورت در پرسپولیس می‌ماند

اگر باشگاه پرسپولیس رقم پیشنهادی احمد نوراللهی را بپذیرد، هافبک شماره ۸ سرخ‌ها در این تیم می ماند.

کد خبر: ۸۹۵۷۹
۱۰:۲۶ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

نوراللهی پرسپولیس

دیدارنیوز - این روزها بیشتر از هر بازیکنی نام محمدحسین کنعانی زادگان و احمد نوراللهی برای جدایی از باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد. در همین راستا برخی کار کنعانی زادگان را با تیم قطری تمام شده دانسته و مدعی اند این مدافع با تیم الاهلی قرارداد بسته اما هنوز خبری در مورد ثبت قرارداد نوراللهی با باشگاه های قطری و اماراتی منتشر نشده است.

در همین راستا خبرهای دریافتی حاکی از آن است که احمد نوراللهی بسیار امیدوار است تا باشگاه پیشنهاد مالی او را پذیرفته و نوراللهی بتواند در پرسپولیس به کارش ادامه دهد. به هر حال نوراللهی به نوعی فوتبالش را در پرسپولیس آغاز کرده و با پیراهن این تیم رفته رفته به تیم ملی رسید و بازوبند کاپتانی این تیم را نیز به بازو بست.

از این رو انتخاب اول او پرسپولیس خواهد بود البته اگر باشگاه با رقم درخواستی او موافقت کند. هرچند هنوز رقم درخواستی نوراللهی فاش نشده و همه چیز در حد گمانه زنی است. رقم هایی بین ۱۰ تا ۱۸ میلیارد که در برخی رسانه ها و در ادامه فضای مجازی منتشر شده، هیچ کدام قابل استناد نیستند چرا که احمد نوراللهی هنوز رقم خود را به باشگاه ارائه نداده است. به هر ترتیب باید دید در نهایت نوراللهی چه رقمی را به باشگاه پرسپولیس ارائه می دهد و آیا باشگاه می تواند توقعات مالی هافبک ملی پوش خود را برآورده کند یا نه.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی