تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز

از توزیع نذری در مراسم احیا با جدیت جلوگیری می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: در این شب‌ها در هر یک از امام زاده‌های شاخص استان شرایط حضور ۲۰۰۰ نفر فراهم شده و در سایر بقعه‌ها هم تا ۱۵۰۰ نفر می‌توانند در مراسم حضور پیدا کنند.

کد خبر: ۸۹۴۶۹
۱۴:۰۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

ممنوعیت توزیع نذری در مراسم احیا

دیدارنیوز ـ حجت الاسلام علی دشتکی در گفتگو با ایسنا با اشاره با اعمال محدودیت برای برگزاری مراسم لیالی قدر در بقاع متبرکه استان اظهار کرد: مراسم شب‌های قدر در ۲۰ بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در شهرستان کرج این مراسم به صورت ویژه در حرم امام زادگان طاهر (ع)، محمد (ص)، حسن (ع)، حیدر (ع) و عبدالله (ع) برگزار می‌شود.

وی توضیح داد: در حرم امام زاده‌های شاخص استان برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی صندلی چیده شده و ماسک هم در اختیار زائرین قرار می‌گبرد.

این مسئول اضافه کرد: طی این شب‌ها از توزیع ادعیه و نذورات گرم و سرد در بین زایرین با جدیت جلوگیری می‌شود و برای پذیرایی از حاضرین هم آب معدنی و کیک بسته بندی، تهیه شده است.

حجت الاسلام دشتکی توضیح داد: در شب‌های گذشته شاهد برپایی ایستگاه‌های صلواتی در بقاع شاخص استان بودیم، ولی به دلیل پیش بینی افزایش جمعیت، این ایستگاه‌ها در لیالی قدر جمع آوری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قبل از برگزاری مراسم قدر تمام صندلی‌ها ضدعفونی می‌شود، تصریح کرد: این مراسم در فضای باز برگزار می‌شود و ضمن اینکه امسال سیستم صوتی بقاع به گونه‌ای تنظیم شده که زائرین می‌توانند در کنار مزار عزیزان خود حضور داشته باشند و از دعا فیض ببرند.

حجت الاسلام دشتکی اضافه کرد: نیرو‌های طرح شهید سلیمانی در بقاع شاخص استان حضور دارند و در لیالی قدر غربالگری کرونا را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به کاهش زمان مراسم لیالی قدر گفت: امسال حدود یک ساعت و نیم از مدت زمان این مراسم کم شده است و مجموع مراسم بین دو تا دو ونیم ساعت زمان می‌برد.

این مسئول تاکید کرد: در این شب‌ها در هر یک از امام زاده‌های شاخص استان شرایط حضور ۲۰۰۰ نفر فراهم شده و در سایر بقعه‌ها هم تا ۱۵۰۰ نفر می‌توانند در مراسم حضور پیدا کنند.

وی افزود: زائرین در این شب‌ها باید کتاب ادعیه، قرآن و زیرانداز شخصی به همراه داشته باشند، چون برای جلوگیری از شیوع احتمالی کرونا بقعه‌ها توزیع این اقلام را به عهده ندارند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: شب قدر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی