تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
بانک مرکزی اعلام کرد

بزرگترین محموله واکسن کرونا از محل پرداخت فوری ارز وارد کشور شد

هفته گذشته رئیس کل بانک مرکزی از پرداخت ارز واردات فوری یک میلیون دوز واکسن کرونا خبر داد که بر این اساس امروز دبیرکل جمعیت هلال‌احمر، ورود بزرگترین محموله واکسن کرونا به کشور را اعلام کرد.

کد خبر: ۸۹۴۶۳
۱۳:۵۱ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

بانک مرکزی بزرگترین محموله واکسن کرونا

دیدارنیوز ـ به نقل از بانک مرکزی، در حالی که هفته گذشته رئیس کل بانک مرکزی از پرداخت ارز واردات فوری یک میلیون دوز واکسن کرونا خبر داده بود، امروز دبیرکل جمعیت هلال‌احمر، ورود بزرگترین محموله واکسن کرونا به کشور را اعلام کرد.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر از ورود بزرگترین محموله واکسن کرونا از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در کشور توسط این جمعیت از چین به ایران خبر داد. محمدحسن قوسیان مقدم روز یکشنبه گفت: این محموله واکسن کرونا به میزان یک میلیون دوز از طریق جمعیت صلیب سرخ چین امروز وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد.

بر اساس این گزارش، در شرایطی خبر ورود بزرگترین محموله واکسن کرونا به کشور منتشر شده است که پیش‌تر رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی در فضای مجازی از پرداخت ارز واردات فوری یک میلیون دوز واکسن کرونا خبر داده بود.

نهم اردیبهشت ماه، دکتر همتی در این باره اظهار داشت: هفته گذشته اعلام کردم که بانک مرکزی حداقل ۱۰۰ میلیون دلار ارز، برای واردات واکسن کرونا تخصیص داده است. امروز بنا به درخواست وزارت بهداشت، اولین پرداخت ارزی برای واردات فوری یک میلیون دوز از یک مجموعه چند میلیون دوز واکسن کرونا انجام شد.

حسن روحانی، رئیس جمهور نیز روز گذشته با تاکید بر اینکه دولت با وجود همه مشکلات موجود از لحاظ تأمین و نقل و انتقال ارز، مصمم به خرید واکسن مورد نیاز کشور است، اظهار داشت: «درست است که در وین مذاکرات پیشرفت‌های خوبی به همراه داشته، ولی هنوز در تحریم هستیم و موانع گذشته همچنان پیش روی ما قرار دارد. اما به رغم همه این مشکلات، دولت ارز مورد نیاز را تأمین کرده و جابجایی و نقل و انتقال آن انجام می‌شود و امروز شاهد ورود محموله‌های واکسن به کشور هستیم.»

این اخبار در روز‌های گذشته امیدواری‌های بیشتری را نسبت به ورود واکسن خارجی به کشور ایجاد کرده است و به نظر می‌رسد با طراحی‌های بانک مرکزی برای نقل و انتقال پول واکسن در روز‌های پیش رو این روند ادامه داشته باشد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی