تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

واکسیناسیون کامل دانشجویان و اساتید دانشگاه آمریکایی تا قبل از پاییز

دانشگاه "واشنگتن" اعلام کرد که تا پیش از ترم پاییز، تمامی دانشجویان و اساتید خود را در برابر کووید-۱۹ واکسینه می‌کند.

کد خبر: ۸۹۴۶۰
۱۳:۴۴ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

واکسیناسیون کامل دانشجویان و اساتید آمریکایی

دیدارنیوز ـ به نقل از کینگ‌فایو، دانشگاه ایالتی واشنگتن که این روز‌ها به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها، نسبتا ساکت است، ترم دیگری از آموزش از راه دور را به پایان می‌رساند.

ولی این دانشگاه اعلام کرد که شرایط برای ترم پاییز پیش رو تغییر خواهد کرد چراکه دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه در برابر کرونا واکسینه می‌شوند.

"فیل وایلر" سخنگوی دانشگاه واشنگتن گفت: هدف ما این است که برای ترم پاییز تقریبا همه کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار شوند. به این ترتیب، تمامی افراد در دانشگاه ما باید واکسن کرونا تزریق کنند.

در راستای حمایت از اعضای این دانشگاه برای واکسینه شدن، دانشگاه واشنگتن یک کلینیک واکسیناسیون نیز در دانشگاه احداث کرده است.

انتظار می‌رود تا پایان هفته آتی، ۳ هزار و ۵۰۰ تن از دانشجویان این دانشگاه حداقل یک دوز از واکسن کووید-۱۹ را در این مرکز دریافت کنند.

این دانشگاه گفته که تزریق واکسن‌های دیگر، مانند سالیان قبل همچنان دنبال می‌شود.

بیش از ۳۰ دانشگاه آمریکایی اعلام کردند که اگر دانشجویان در برابر "کووید-۱۹" واکسینه نشوند، اجازه ورود و بازگشت به کلاس‌ها را ندارند.

این الزام با تایید سازمان غذا و دارو آمریکا در تاثیرگذاری واکسن‌های کووید-۱۹ اجرا شده است.

از این رو، دانشگاه‌های کالیفرنیا به لیست موسساتی اضافه شدند که تزریق واکسن را اجباری می‌کنند.

این شرایط در حالی است که بسیاری از دانشگاه‌های آمریکا در مورد اجرای دستور تزریق واکسن به دانشجویان و کارمندان خود اختلاف نظر دارند چراکه معتقدند واکسن، آزادی‌های شخصی، مذهبی و یا انتخاب‌های پزشکی افراد را از آن‌ها سلب می‌کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی