تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

جزئیات درآمد تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا

در مرحله گروهی تیم‌ها بابت هر برد ۵۰ هزار دلار و بابت تساوی ۱۰ هزار دلار درآمد داشتند. پاداش صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها هم ۱۰۰ هزار دلار است. در این بین AFC، مبلغ ۴۵ هزار دلار هم به عنوان کمک هزینه سفر تیم‌ها به کشور‌های میزبان در اختیار باشگاه‌ها قرار داد.

کد خبر: ۸۹۴۵۳
۱۳:۲۱ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

ر لیگ قهرمانان آسیا

دیدارنیوز  - به نقل از اینترآذ، در مرحله گروهی تیم‌ها بابت هر برد ۵۰ هزار دلار و بابت تساوی ۱۰ هزار دلار درآمد  داشتند. پاداش صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها هم ۱۰۰ هزار دلار است. در این بین AFC، مبلغ ۴۵ هزار دلار هم به عنوان کمک هزینه سفر تیم‌ها به کشور‌های میزبان در اختیار باشگاه‌ها قرار داد.

حاصل کار تراکتور در مرحله گروهی ۴ تساوی و ۲ برد بود. آن‌ها ۱۰۰ هزار دلار هم پاداش صعود گرفتند. ۴۵ هزار دلار هم بابت کمک هزینه سفر دریافت کردند تا مجموع درآمدشان به رقم ۲۸۵ هزار دلار برسد؛ یعنی با دلار دیروز، حدودا ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان درآمد داشتند.
استقلال صاحب ۳ برد، ۲ تساوی و یک شکست شد تا در مجموع از مسابقات خود ۱۷۰ هزار دلار درآمد داشته باشد. با توجه به صعود از مرحله گروهی آن‌ها صاحب ۱۰۰ هزار دلار پاداش هم شدند. به اضافه کمک هزینه سفر درآمد آن‌ها به عدد ۳۱۵ هزار دلار معادل حدودا ۸ میلیارد و ۴۷۰ میلیون رسید.

فولاد در اولین گام و در پلی‌آف العین را برد تا صاحب ۳۰ هزار دلار پاداش شود. در مرحله گروهی این تیم یک برد و ۲ تساوی به دست آورد تا درآمدش به عدد ۷۰ هزار دلار برسد. یعنی در مجموع پلی‌آف و گروهی آن‌ها به ۱۰۲ هزار دلار رسیدند و ۴۵ هزار دلار هم هزینه کمک سفر دریافت می‌کنند.

حاصل کار پرسپولیس در مرحله گروهی رقابت‌ها ۵ برد و یک شکست بود. یعنی آن‌ها فقط به واسطه بردهایشان ۲۵۰ هزار دلار درآمد کسب کردند. پاداش صعود و هزینه کمک سفر پرسپولیس هم روی هم ۱۴۵ هزار دلار شد. مجموع درآمد این تیم از لیگ قهرمانان به عدد ۳۹۵ هزار دلار حدودا ۹ میلیارد تومان رسید تا بیشترین درآمد را داشته باشد. هیچ تیمی در هیچ گروهی به اندازه پرسپولیس برد و درامد نداشت.

البته نحوه واریز و انتقال این مبالغ به تیم‌های ایرانی همچون گذشته در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و تقریبا غیرممکن است.

منبع: اینتر آذ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی