تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

توخل: بهترین عملکردمان را مقابل رئال مادرید ارائه خواهیم کرد

سرمربی تیم چلسی از کسب ۳ امتیاز حساس بازی برابر فولام به نیکی یاد کرد و عملکرد شاگردانش را ستود.

کد خبر: ۸۹۴۲۱
۱۱:۵۵ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

توخل رئال

دیدارنیوز - در ادامه دیدارهای هفته سی و  چهارم لیگ برتر انگلیس، چلسی در داربی لندن میزبان فولام بود و توانست با دو گل این تیم را شکست دهد و ۳ امتیاز بازی را به دست بیاورد. کای هاورتز که از تیم بایر لورکوزن خریداری شده است ستاره تیم چلسی بود که در دقایق ۱۰ و ۴۹ گلزنی کرد.

توماس توخل، سرمربی چلسی بعد از این دیدار گفت: برد خیلی خوبی به دست آوردیم. فولام واقعا ما را اذیت کرد. آن‌ها تیمی هستند که خیلی سخت شکست می‌خورند و تیم‌های بزرگ را به دردسر انداختند. خیلی خوشحالم که ۳ امتیاز این دیدار را به دست آوردیم.

او در ادامه گفت: ممکن بود در این دیدار شکست بخوریم ولی به بازیکنان تبریک می‌گویم که تمرکزشان روی این دیدار بود و اکنون می‌توانیم به بازی برگشت برابر رئال مادرید فکر کنیم. ما فقط چند روز فرصت داریم تا یک بازی سخت در خانه برابر رئال مادرید داشته باشیم و تلاش می‌کنیم در این دیدار بهترین عملکرد را ارائه کنیم و به فینال برسیم.

چلسی باید چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم رئال مادرید برود. دیدار رفت دو تیم در مادرید با تساوی یک بر یک به پایان رسید.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی