تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

معاون رئیس دفتر رئیس جمهور: صداوسیما تصمیم گرفت سخنان رئیس جمهور را کاهش دهد

معاون دفتر رئیس جمهوری از تصمیم عجیب سازمان صدا و سیما در کاهش پخش زنده سخنرانی‌های رئیس جمهوری با تصمیم ستاد انتخابات این سازمان خبر داد.

کد خبر: ۸۹۳۶۰
۰۹:۱۵ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

صداوسیما سخنان رئیس جمهور

دیدارنیوز - علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«روحانی در روز ‎کارگر و روز ‎معلم، به گفت‌وگو با نمایندگان این دو قشر معزز می‌نشست، اما سخنان امسال او در دیدار با معلمان و کارگران با تصمیم ستاد انتخابات ‎صداوسیما و ایجاد محدودیت پخش زنده‌ی رییس‌جمهور به سه جلسه‌ در هفته (ستاد ‎کرونا، هیأت دولت و پنجشنبه‌های‌ افتتاح)، روی آنتن نرفت.»

 شنبه ۳۱ فروردین امسال نیز رسانه ملی از پخش زنده سخنرانی رئیس‌جمهوری در نشست با فعالان سیاسی به مناسبت ماه مبارک رمضان سر باز زد که این اقدام واکنش معزی را در پی داشت؛ معاون دفتر رئیس جمهوری در این زمینه گفت که این جلسه علی‌رغم هماهنگی‌های لازم و موافقت رئیس سازمان ‎صداوسیما برای پخش زنده‌ی سخنرانی‌های رئیس جمهوری در نشست‌های ‎رمضان، به دلیل مخالفت رئیس ‎شبکه خبر از آنتن زنده‌ی این شبکه حذف شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
0
آخه شنیدن صحبتهای روحانی واقعاجزاعصاب داغونی برای مردم چیزدیگه ای هم برای مردم داردپس همان بهترکه اصلا وابدادیگه صداوتصویرش راپخش نکنند.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی