تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

سئول و واشنگتن به گفتگوهای خلع سلاح اتمی با کره شمالی ادامه می‌دهند

رسانه‌ها امروز (شنبه) از وزارت خارجه کره جنوبی گزارش دادند، سئول به دنبال تشویق آمریکا برای ادامه مذاکرات خلع سلاح اتمی با کره شمالی است.

کد خبر: ۸۹۲۷۱
۱۳:۲۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

سئول و واشنگتن

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری یونهاپ، سئول و واشنگتن به رایزنی‌ها درباره سیاست گذاریشان در قبال کره شمالی و در جریان نشست رهبران کره جنوبی و آمریکا در ماه جاری میلادی و نشست وزرای خارجه دو کشور ادامه می‌دهند.

یکی از مقام‌های وزارت خارجه کره جنوبی گفت، این کشور همچنین جزئیاتی از آمریکا درباره نتایج بررسی سیاست گذاری در قبال کره شمالی دریافت کرده است.

روز جمعه، آمریکا اعلام کرد که به مذاکرات با پیونگ یانگ با هدف خلع سلاح کامل اتمی شبه جزیره کره ادامه می‌دهد و به دنبال یک معامله بزرگ نیست.

مذاکرات بین واشنگتن و پیونگ یانگ و همچنین گفتگوهای بین دو کره از نشست شکست خورده فوریه ۲۰۱۹ در هانوی، ویتنام متوقف شده است.

مون جائه این، رئیس جمهوری کره جنوبی و جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا قرارا ست در ۲۱ مه سال جاری میلادی در کاخ سفید دیدار کنند که نخستین دیدار زمان انتخاب بایدن به عنوان رئیس جمهوری آمریکا محسوب می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی