تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

دی لخت: حالا که قهرمان نمی شویم باید دوم شد

مدافع گرانقیمت هلندی یوونتوس امیدوار است رده دومی در لیگ را در هفته های آتی با این تیم قطعی کند.

کد خبر: ۸۹۲۳۴
۱۱:۵۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

دی لخت:

دیدارنیوز - به نقل از فوتبال ایتالیا، یوونتوس در فصل جاری لیگ فوتبال ایتالیا و لیگ قهرمانان خوب کار نکرد و ممکن است آندره آ پیرلو موقعیت کاری خود را در این تیم از دست بدهد.

ماتیاس دی لخت مدافع گرانقیمت این تیم درباره شرایط بیانکونری گفت: کاملا مصمم هستیم که بتوانیم رده دوم را در پایان فصل به دست بیاوریم و نایب قهرمان شویم.  به اندازه کافی قدرتمند هستیم و باید هدف بالایی نیز داشته باشیم.
"بانوی پیر" در سه بازی اخیر خود در سری A تنها یک پیروزی کسب کرده است و همین باعث شده است تا این تیم رده چهارم جدول رده بندی را نیز از دست بدهد.

دی لخت در ادامه به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما از نتیجه در فلورانس ناامید شده‌ایم. در حد و قواره یوونتوس نبودیم. باید برای بدست آوردن سه امتیاز بیشتر تلاش کنیم. نیاز است که بهتر دفاع کنیم و از موقعیت های گلزنی نیز به خوبی استفاده کنیم. هدف ما در این فصل قهرمانی در لیگ بود که به آن نمی‌رسیم و به همین خاطر باید به دنبال دومی در لیگ باشیم و سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاوریم.

این بازیکن ۲۱ ساله در این مدت ۲۲ بازی در سری A انجام داده است و در این روند یک گل و یک پاس گل را به ثبت رسانده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی