تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان

تزریق دوز دوم واکسن ایرانی و کوبایی ۲۸ روز آینده انجام می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از تزریق دوز دوم در ۲۸ روز آینده خبرداد و گفت: تزریق سوم نیز پس از ۲۸ روز از تزریق دوز دوم انجام می‌شود.

کد خبر: ۸۹۲۱۰
۱۰:۴۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

تزریق دوز دوم واکسن ایرانی و کوبایی

دیدارنیوز ـ پرویز قزلباش شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران به صورت ویدئو کنفرانس گفت: با اجرای محدودیت‌های تردد و فعالیت اصناف بیماری کرونا در استان باید کرونا در استان کاهش یابد، ولی تاکنون روند کاهش نداشته است.

وی با بیان اینکه ۷۱۱ نفر در حال حاضر در بخش‌های مختلف بیمارستان‌های استان بستری هستند، اظهار کرد: هر چه رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزایش یابد، میزان بیماری کاهش می‌یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: افراد بسیاری برای دریافت واکسن ایرانی – کوبایی ثبت‌نام کردند، اما باید شرایط لازم را برای دریافت واکسن داشته باشند و واکسینه کردن ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر در روز است.

قزلباش از تزریق دوز دوم در ۲۸ روز آینده خبرداد و تاکید کرد: دوز سوم نیز پس از ۲۸ روز از تزریق دوز دوم انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: از روز سه شنبه واکسیناسیون بالای ۸۰ سال در استان آغاز و استقبال خوبی شده و تا کنون به چهار هزار نفر ترزیق شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ابراز داشت: ضروری است مردم از منابع رسمی و علمی اطلاعات واکسن را کسب کنند.

قزلباش با بیان اینکه ت ا کنون هزاران واکسن در گروه‌های مختلف شغلی در استان زنجان تزریق شده و عارضه قابل توجهی در استان گزارش نشده است، افزود: طی روز‌های اینده بیماری کرونا در استان کاهش می‌یابد.

وی تصریح کرد: کارآزمایی بالینی واکسن کوبایی- ایرانی به طور رسمی دیروز شروع شد که سه هزار نفر مشارکت دارند تا ایمنی این واکسن در ایران هم تایید شود و دولت به دنبال وارد کردن واکسن‌های مورد تایید است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان بر لزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تاکید کرد و گفت: تنها راه رهایی از بیماری کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی