تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

هشدار وزش باد شدید به همراه رگبار و رعد و برق در بیش از ۱۰ استان

کارشناس هواشناسی گفت: برای امروز و فردا هشدار رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و خیزش گرد و خاک و احتمال تگرگ را در شمال تهران، البرز، سیستان و بلوچستان و چندین استان دیگر پیش‌بینی می‌کنیم.

کد خبر: ۸۹۱۷۵
۰۹:۲۷ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

هشدار هواشناسی

دیدارنیوز ـ کبری رفیعی درباره وضعیت جوی کشور به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: از امروز شاهد افزایش بارش‌های بهاری و باد شدید در بسیاری از شهر‌ها هستیم.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز سامانه بارشی در شمال غرب تقویت شده و علاوه بر اردبیل و آذربایجان شرقی و سیستان و بلوچستان در مناطقی از ارتفاعات زاگرس شمالی و مرکزی نیز بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

وی گفت: آسمان تهران امروز صاف و بعد از ظهر با افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

رفیعی ادامه داد: امروز شنبه ۱۱ اردیبهشت هشدار رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت، خیزش گردوخاک و احتمال تگرگ را در کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز و شمال تهران پیش بینی می‌کنیم.

به گفته رفیعی در روز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت تهران، البرز، نیمه شرقی سمنان، مازندران، سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی کرمان و شمال خراسان جنوبی بارش پراکنده باران رعد و برق و باد شدید موقتی ادامه خواهد شد.

وی گفت: اثر مخاطره این وضعیت احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، جاری شدن روان آب موقت در مسیل‌ها، صاعقه و برق گرفتگی در مناطق مستعد، احتمال وقوع تگرگ، وزش باد شدید موقتی و خیزش گردوخاک، شکستن درختان، احتمال آسیب به سازه‌های سست اعلام شده است.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: سازمان هواشناسی ضمن توصیه به هموطنان بابت اجتناب در تردد و اسکان در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و چرای دام‌ها در مراتع مرتفع و مسیل‌ها به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، تحکیم سازه‌های موقت بر مدنظر قرار دادن این موارد تاکید کرد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی