تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

کاهش نرخ ارز و امید به لغو تحریم‌ها

در حالی که مذاکرات ایران و کشور‌های ۱+۴ در وین برای احیای برجام ادامه دارد، به نظر امید به نتیجه مثبت این مذاکرات باعث کاهش قیمت ارز در ایران شده است.

کد خبر: ۸۹۱۲۵
۱۷:۴۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

لغو تحریم ها کاهش نرخ ارز

دیدارنیوز: همزمان با تقویت احتمال لغو برخی از تحریم‌های اقتصادی ایالات متحده علیه جمهوری اسلامی در نتیجه دور تازه مذاکرات هسته‌ای ایران و کشورهای گروه ۱+۴، قیمت دلار آمریکا در جریان معاملات روز پنجشنبه بازار آزاد تهران به پایین‌ترین سطح در سه ماه گذشته رسید.

در حالی بانک مرکزی ایران عرضه رسمی دلار آمریکا در شبکه رسمی صرافی‌های تحت نظارت خود را همچون روز چهارشنبه در نرخ ۲۳ هزار و ۲۳۷ تومان ادامه داد، قیمت فروش دلار در بازار آزاد تهران حدود ۱۴۰ تومان ارزان شد و تا ۲۳ هزار و ۷۰۰ تومان پایین آمد.

نرخ دلار آخرین بار در جریان معاملات هشتم بهمن ماه گذشته در مرز ۲۳ هزار و ۷۰۰ تومان مبادله شده بود و طی سه ماه گذشته این نرخ تا ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان صعود کرده بود.

هر یور نیز طی داد و ستدهای روز پنجشنبه بازار تهران حدود ۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان فروش رفت که ۷۲۳ تومان بالاتر از نرخ رسمی اعلام شده توسط بانک مرکزی ایران و پایین‌ترین نرخ در سه ماه گذشته بود.

در پی ادامه کاهش قیمت ارز در بازار ایران و افت بهای جهانی هر اونس طلا، قیمت هر قطعه تمام سکه طلا نیز در بازار تهران ۸۶ هزار تومان ارزان شد و به ۹ میلیون و ۹۳۹ هزار تومان رسید. همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۹۹۰ هزار تومان مبادله شد که ۶ هزار و ۲۰۰ تومان پایین‌تر از نرخ پایانی معاملات روز چهارشنبه بود.

نرخ هر اونس طلا با ۷.۵ دلار کاهش در معاملات روز پنجشنبه بازار جهانی تا هزار و ۷۷۴ دلار کاهش یافت.

برچسب ها: برجام
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی