تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

علی ربیعی جایگزین حسام الدین آشنا شد

در ادامه تحولات مرتبط با انتشار فایل صوتی وزیر امور خارجه حسن روحانی رئیس جمهور امروز علی ربیعی را به جای حسام الدین آشنا به ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری منصوب کرد.

کد خبر: ۸۹۰۹۶
۱۴:۱۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

علی ربیعی جایگزین حسام الدین آشنا شد

دیدارنیوز: حسن روحانی رئیس‌جمهور طی حکمی علی ربیعی را به جای حسام الدین آشنا به ریاست مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری منصوب کرد. 

متن حکم رییس جمهور به این شرح است:

«متن حکم حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است: جناب آقای دکتر علی ربیعی
نظر به مراتب تعهد، تجربه و سوابق ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان "رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک " منصوب می‌شوید.
انتظار دارد با بهره گیری از آرا و نظریات اندیشمندان و صاحب نظران و نیز همکاری دستگاه‌های اجرایی نسبت به ارائه پیشنهادات، گزارشات و طرح‌های جامع و راهبردی در زمینه‌های مختلف سیاسی، ‌اقتصادی، ‌اجتماعی و فرهنگی اعم از حوزه‌های داخلی و بین‌المللی با رعایت سیاست‌های کلی نظام اقدام نمایید.
توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانونمداری، ‌اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران»

به نظر می‌رسد که این جابجایی در ادامه تحولات مربوط به انتشار فایل صوتی محمد جواد ظریف صورت گرفته است. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی