تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

شهردار تهران: اسامی دریافت‌کنندگان واکسن در سایت شفاف بارگذاری می‌شود

شهردار تهران در پی طرح ادعایی مبنی بر تخلف شهرداری منطقه ۶ پایتخت در واکسیناسیون پاکبانان توییت کرد: دستور دادم اسامی دریافت‌کنندگان واکسن در سایت شفاف بارگذاری شود.

کد خبر: ۸۹۰۹۲
۱۳:۴۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

شهردار تهران دریافت کنندگان واکسن کرونا

دیدارنیوز ـ پیروز حناچی روز پنجشنبه در رشته توییتی در حساب کاربری خود، نوشت: از رسانه‌ها بابت حساسیت‌ها ممنونم، داده‌های تزریق واکسن در شهرداری تهران فورا بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: در صورت مشاهده تخلف، افراد خاطی احتمالی علاوه بر برخورد، به مراجع ذیصلاح معرفی خواهند شد.

برخی از رسانه‌های مدعی شده اند که در شهرداری منطقه ۶ تهران به جای پاکبانان، کارمندان واکسن کرونا تزریق کرده اند.

 پیش از این برخی مدیران و کارمندان منتسب به شهرداری‌هایی همچون آبادان از سهمیه واکسن کرونای اختصاص یافته به پاکبانان این شهرداری که در معرض شدید آلودگی با پسماند‌های خطرناک قرار دارند سواستفاده کرده و واکسن تزریق کردند.

این موضوع در حال بررسی از سوی دستگاه قضایی است و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز نسبت به آن واکنش نشان داده و خواستار برخورد با متخلفان احتمالی شده است.

 

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی