تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
مدیرکل توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش:

بحران کرونا نقش روانشناسان را در سلامت روانی نمایان کرد

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان ضمن تبریک روز روانشناس و مشاور گفت: بحران کرونا نقش روانشناسان و مشاوران را در شاخص‌های سلامت روانی جوانان و خانواده‌ها بیش از پیش نمایان کرد.

کد خبر: ۸۹۰۵۷
۱۱:۲۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

بحران کرونا نقش روانشناسان

دیدارنیوز ـ به گزارش روز پنجشنبه  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، «اعظم کریمی» اظهار داشت: در این روز‌های کرونایی نقش بی بدیل مشاوران و روانشناسان در بهبود وضعیت روانشناختی و التیام آلام مردم و آرامش و سلامت خانواده بسیار حائز اهمیت است و تلاش آن‌ها در بالا بردن حس پذیرش افراد، ارائه سبک زندگی متناسب با ویروس کرونا، اصلاح باور‌های نادرست افراد در خصوص ویروس و مدیریت هیجان و احساس افراد؛ وضعیت روانشناختی مردم را بهبود بخشیده و کمک شایانی به حوزه سلامت کشور کرده است.

وی افزود: این بحران توجه به جایگاه پیشگیری در نظام سلامت کشور را بارزتر و نقش روان شناسان و مشاوران را در شاخص‌های سلامت روانی جوانان و خانواده‌ها نمایان‌تر کرد. امیدوارم به لطف خداوند بزرگ و با تداوم و استمرار تلاش‌های شما، شاهد افزایش نشاط اجتماعی و بهبود سلامت روانی جامعه باشیم.

کریمی همچنین ضمن تبریک روز روانشناس و مشاور به کلیه مدیران، روانشناسان و مشاوران متخصص و متعهد مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در سراسر کشور، از اهتمام دلسوزانه شما عزیزان که برای آرامش روانی جامعه، امر مقدس ازدواج و تشکیل خانواده سالم جوانان و پیشگیری از طلاق تلاش می‌کنند، قدردانی کرد.

اعظم کریمی، مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان اردیبهشت ماه ۹۹ در گفتگویی از فعالیت ۳۵۰ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده با مجوز وزارت ورزش و جوانان در سراسر کشور خبر داده بود.

به گفته وی، اضطراب و تنش ناشی از شیوع ویروس کرونا، وسواس، عدم توان تحمل ابهامات در رابطه با این بیماری و همچنین اختلاف و ناسازگاری زوجین و فرزندان از مهمترین علل مراجعه به مراکز مشاوره در مدت شیوع کرونا است.

۹ اردیبهشت مصادف با ۲۸ آوریل، هر ساله به عنوان روز روانشناس و مشاور در سراسر جهان شناخته می‌شود.

منبع: ایرنا
برچسب ها: کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی