تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

جلسه شورای شهر تهران در پی رد صلاحیت اعضا

شورای شهر تهران در پی رد صلاحیت اکثریت قریب به اتفاق اعضای آن توسط هیئت نظارت برای انتخابات آتی، تشکیل جلسه داد. سید محمود میرلوحی در مصاحبه‌ای به مسائل مطرح شده در این جلسه اشاره کرده است.

کد خبر: ۸۹۰۳۳
۰۹:۴۷ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

جلسه شورای شهر تهران  رد صلاحیت ها

دیدارنیوز: "سید محمود میرلوحی" عضو شورای شهر تهران  درباره جزئیات جلسه عصر دیروز اعضای شورای شهر درباره رد صلاحیت اعضا در انتخابات پیش رو و اقدام شورا در این باره اظهار کرد: یک جلسه داخلی بود و طبیعی است که همکاران در این زمینه اقدام خواهند کرد، برای ما جای تعجب بود که چرا مانعی برای مشارکت و شور انتخاباتی ایجاد شده و افرادی که مساله خاصی ندارند، ردصلاحیت شدند.

او ادامه داد: این مساله جای تعجب بسیاری دارد.در روزهای اخیر در حالی که ساختار هیات‌های اجرائی و نظارت به گونه ای است که از نیروهای مردمی استفاده می‌کنند، اما در هشت روز اخیر همه چیز را پشت درهای بسته بردند و بنابراین نتیجه قابل پیش بینی بود.

میرلوحی درباره دلایل رد صلاحیت اعضای شورا گفت: عدم التزام به اسلام، قانون اساسی، ولایت فقیه و همچنین سوءشهرت از جمله دلایل بوده است.

وی تصریح کرد: کسی که یک میلیون و ۵۰۰ هزار رای آورده است را به دلیل سوشهرت رد کرده اند، در حقیقت باید گفت این ادعاها نچسب است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی