تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
با توجه به مصوبه تعطیلی آرامستان‌ها

برای زنده ماندن، به آرامستان نروید

شهردار زنجان گفت: اعمال محدودیت در آرامستان‌ها فقط با همکاری مردم امکان‌پذیر است.

کد خبر: ۸۹۰۳۰
۰۹:۳۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

 به آرامستان نروید

دیدارنیوز ـ حبیب‌الله ملایی‌یگانه با اشاره به تعطیلی آرامستان‌ها، اظهار کرد: آرامستان‌ها مکانی عمومی بوده و وقتی مصوبه‌ای در رابطه با اماکن عمومی اعلام می‌شود، از جانب همه اقشار جامعه، لازم‌الاجرا است.

وی با بیان اینکه تعطیلی آرامستان‌ها مصوب ستاد کرونا است، افزود: با وجود این مصوبه، شاهد آن هستیم که در برخی از مراسم تشییع و سایر برنامه‌ها، جمعیت بسیاری از اقوام متوفی حضور داشته و جمعیت زیادی تجمع کرده و در برخی موارد پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه در روز‌های اخیر اطلاع‌رسانی‌ها نتیجه‌بخش بوده و میزان حضور مردم کمرنگ شده است، ولی هنوز هم شاهد تجمعات هستیم، ادامه داد: محدودیت‌هایی برای ورود از جانب سازمان آرامستان‌ها ایجاد شد، ولی متاسفانه درب و حصار‌ها شکسته شده و پس بسته شدن راه‌های منتهی به آرامستان، مردم در سمت دیگر جاده توقف کرده و عرض جاده را رد می‌کردند که خطر جدی برای جان شهروندان بود.

ملایی‌یگانه خاطرنشان کرد: پنج‌شنبه هفته گذشته، پلیس ۲۰۰ مورد جریمه در محل آرامستان ثبت کرد، ولی متاسفانه حتی این مسئله نیز بازدارنده نیست و برای اعمال محدودیت‌ها نمی‌توان به مرز درگیری با مردم رسید، زیرا افرادی که به این محل مراجعه می‌کنند، عزیزی را از دست داده و حال روحی مناسبی ندارند. با این حال تاکید داریم اعمال محدودیت‌ها فقط با همکاری مردم امکان‌پذیر است.

شهردار زنجان تصریح کرد: به دنبال آن هستیم که حضور و تجمع شهروندان در آرامستان‌ها به حداقل برسد و حضور افراد با رعایت حداکثر پروتکل‌های بهداشتی باشد که بی‌تردید اطلاع‌رسانی در این زمینه تاثیر بسزایی دارد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: آرامستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی