تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

استاندار تهران: پیگیر رد صلاحیت داوطلبان شورا‌ها هستیم

میزان رد صلاحیت داوطلبان شورا‌های شهر نسبت به دوره‌های گذشته افزایش داشته است که پیگیر این موضوع هستیم.

کد خبر: ۸۹۰۰۶
۱۷:۵۹ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
استاندار تهران: پیگیر رد صلاحیت داوطلبان شورا‌ها هستیم
 
دیدارنیوز ـ «انوشیروان محسنی بندپی» عصر چهارشنبه در پایان جلسه بزرگداشت روز ملی شورا‌ها به خبرنگاران گفت: در تشخیص صلاحیت داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر براساس معیار‌هایی که قانون مشخص کرده ما در حال بررسی صلاحیت‌ها در هیات اجرایی هستیم و به صورت میانگین در کلان شهر تهران حدود ۶ درصد، در میانگین استان تهران زیر ۹ درصد رد صلاحیت داشتیم.

وی اظهار داشت: پرونده کل افراد به هیات نظارت رفته و در بررسی که انجام دادند، متاسفانه شاهد این بودیم که رد صلاحیت‌های فراوانی نسبت به دوره‌های قبل وجود دارد به عنوان مثال در شهرستان رباط کریم میزان رد شدگان ۵۷ درصد، در شهرستان ورامین ۵۳ درصد بوده است.

استاندار تهران ادامه داد: حق داوطلبان این است که براساس مسیر قانونی، مراحل تایید صلاحیت خود را پیگیری کنند و اگر اعتراضی دارند، قانون مراحل پیگیری را مشخص کرده، چون قانون از شفافیت برخوردار است و مراجعی که باید برای تایید صلاحیت نظر بدهند، مشخص شده اند.

وی با بیان اینکه مجموعه استانداری تهران و وزارت کشور نیز پیگیر این موضوع است، گفت: اگر رد صلاحیت خارج از چهار چوب صورت گرفته باشد در هیات نظارت استان و مرکزی افراد می‌توانند پیگیر باشند و امیدواریم که میزان داوطلبان در انتخابات شورا‌ها افزایش یابد تا شاهد حضور حداکثری مردم در این انتخابات باشیم.

استاندار تهران اظهار داشت: روز شورا‌ها را به همه اعضای شورا‌های شهر و روستا تبریک عرض می‌کنم و واقعا از برکات این نظام و انقلاب تحقق ۲ رکن اسلامیت و جمهوریت است و تجلی آن را در انتخابات شاهد هستیم.

به گفته وی، در آستانه ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، ریاست جمهوری، انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هستیم و باید زمینه ساز حضور حداکثری مردم در این انتخابات‌ها باشیم.

همزمان با روز ملی شورا‌ها مراسم بزرگداشت این روز با حضور شهرداران و اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌های استان تهران بصورت مجازی در محل استانداری تهران برگزار شد.

انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رئیس جمهوری، دومین میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم، ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی