تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

انتقاد از فرهاد مجیدی به خاطر یک تعویض

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس تصمیم سرمربی آبی‌ها را اشتباه خواند.

کد خبر: ۸۸۹۰۰
۱۲:۲۳ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

رهاد مجیدی

دیدارنیوز - فرهاد مجیدی در بازی الاهلی عربستان سعید مهری بازیکن این تیم را به زمین بازی فرستاد، ولی ۱۵ دقیقه بعد او را تعویض کرد. فرزاد آشوبی بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس در واکنش به این اتفاق می‌گوید: «اینکه استقلال به تکامل فنی در لیگ قهرمانان نرسیده، می‌تواند دلایل فنی داشته باشد. مثلا تعویض سعید مربی یکی از این دلایل بود. او کلا ۱۵، ۱۶ دقیقه در زمین بود و بعد مجددا تعویض شد. این‌ها نشان از عدم شناخت است. اصلا نیازی نیست که بگوئیم فرهاد مجیدی اشتباه کرد یا نه؟ وقتی مربی در چنین بازی حساسی بازیکن را تعویض می‌کند یعنی اعتراف به اشتباه است.»

او در پاسخ به این سوال که به هر حال ممکن است یک روز روز بازیکن نباشد و اینطور تعویض شود، جواب می‌دهد: «همه چیز در تمرینات قبل از بازی مشخص است. به ندرت اتفاق می‌افتد بازیکن به عنوان تعویضی به زمین برود و بعد دوباره تعویض شود. البته باید ببینیم ایده فرهاد مجیدی چه بوده است.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی