تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

خبرنگاران در اولویت سوم مشاغل پرخطر برای تزریق واکسن کرونا قرار دارند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: خبرنگاران در اولویت سوم مشاغل پرخطر برای تزریق واکسن کرونا قرار دارند که به محض شروع واکسیناسیون طبق لیست خانه مطبوعات استان در این زمینه اقدام خواهد شد.

کد خبر: ۸۸۸۷۶
۱۱:۱۷ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

خبرنگاران تزریق واکسن کرونا

دیدارنیوز ـ محمد حسین اسماعیلی روز چهارشنبه با اعلام این خبر، افزود: بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، خبرنگاران پس از گروه یک که شامل کادر بهداشت و درمان، جانبازان و بیماران خاص و گروه دو که شامل سالخوردگان بالای ۶۵ سال هستند، در گروه سوم مشاغل پر خطر برای واکسن‌کرونا قرار دارند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان گفت: با توجه به آغاز مرحله دوم واکسیناسیون در کشور و احتمال درخواست لیست خبرنگاران برای قرار گیری در اولویت برنامه ایمن سازی در استان قزوین، تنها بانک اطلاعاتی موجود جهت ارائه به ستاد واکسیناسیون استان، پایگاه خانه مطبوعات است و تنها اعضای اصلی خانه مطبوعات جهت دریافت واکسن معرفی خواهند شد.

اسماعیلی تاکید کرد: خبرنگارانی که هنوز عضو خانه مطبوعات نشده و درخواست عضویت نداده اند هرچه سریعتر جهت عضویت اقدام کنند.

وی گفت: رعایت شروط آیین نامه عضویت در خانه مطبوعات الزامی است و همچنین اعضایی که در خانه عضویت افتخاری دارند جهت تبدیل عضویت خود به اصلی می‌توانند مدارک خویش را کامل کرده و پس از لغو عضویت مجددا جهت تبدیل به عضویت اصلی با مدارک کامل اقدام کنند.

اسماعیلی در خصوص فعالیت سینما و تئاتر، گفت: با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و با پیگیری‌های مستمر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان سینمایی، سینما و تئاتر از گروه مشاغل سه به گروه ۲ منتقل شدند تا با این تغییر، فعالیت این دو حوزه فرهنگی در شهر‌های دارای شرایط سفید، آبی، زرد و نارنجی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بلامانع شود.

وی افزود: با هماهنگی ستاد کرونا، سالن‌های تئاتر و سینما می‌توانند فعالیت خود را در شهر‌های غیر از وضعیت قرمز از سر بگیرند و البته این‌فعالیت‌ها همچنان در شهر‌های قرمز ممنوع است.

اسماعیلی بیان کرد: کلیه سالن‌های تئاتر نیز می‌توانند در شهر‌های آبی، زرد و نارنجی فعالیت خود را از سربگیرند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی