تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

زیدان: تساوی مقابل چلسی عادلانه بود

سرمربی رئال مادرید باوجود توقف برابر چلسی از عملکرد تیمش راضی است و تساوی را عادلانه دانست.

کد خبر: ۸۸۸۱۹
۰۸:۵۲ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

زیدان:  چلسی

دیدارنیوز -  به نقل از مارکا، جدال حساس رئال مادرید و چلسی در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برنده نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

زیدان از عملکرد تیمش در این بازی خانگی راضی است و تساوی را نتیجه ای عادلانه دانست.

سرمربی رئال مادرید در نشست خبری بعد از بازی گفت: نیمه نخست زیر فشار بودیم به ویژه در دقایق آغازین که چلسی تیم برتر بود و عملکرد بهتری هم نسبت به ما داشت. در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و ریتم همیشگی خود را پیدا کردیم.

او ادامه داد: به نظرم تساوی نتیجه عادلانه ای برای این بازی بود و به هیچ کدام از دو تیم ظلم نشد. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. آن‌ها نهایت تلاش خود را به کار گرفتند. نمی‌توانم بیشتر از این از آن‌ها چیزی بخواهم با این حال باید در دیدار برگشت بهتر از این ظاهر شویم.

زیدان در ستایش از چلسی گفت: بازی کردن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آن هم برابر تیم قدرتمند چلسی آسان نیست. چلسی با شایستگی به نیمه نهایی راه پیدا کرده است و به هیچ وجه حضور آنها در این مرحله تصادفی نیست. اکنون باید برای پیروزی به لندن برویم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی