تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
عضو هیات مدیره بانک مسکن

فروش اقساطی بیش از ۲ میلیون و ۱۰۹ هزار واحد مسکن مهر

عضو هیات مدیره بانک مسکن از فروش اقساطی ۲ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۲۳۷واحد مسکن مهر از ابتدای اجرای طرح تاکنون خبر داد و سهم واحد‌های مسکونی مهر فروش اقساطی شده امسال را ۳ هزار و ۱۷۹ واحد برشمرد.

کد خبر: ۸۸۷۹۷
۱۶:۰۹ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

فروش اقساطی مسکن مهر

دیدارنیوز ـ محمدحسن علمداری تازه‌ترین وضعیت فروش اقساطی مسکن مهر را برای امسال توضیح داد.

عضو هیات‌مدیره بانک مسکن با اشاره به اینکه تاکنون ۲ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۲۳۷ واحد تاکنون فروش اقساطی شده است، تغداد واحد‌های مسکونی مهری را که در سال ۱۴۰۰ فروش اقساطی شدند، ۳ هزار و ۱۷۹ واحد برشمرد.

به گفته علمداری، نزدیک به ۱۰۰ هزار پرونده مسکن مهر را دارای مشکلات قضایی و جانمایی عنوان کرد که از لیست مسکن مهر خارج شدند.

وی همچنین میزان استقبال مردم را برای مشارکت در طرح مسکن مهر و خریداری واحد‌های باقیمانده، مثبت ارزیابی و دلایل آن را افزایش قیمت مسکن در کلانشهر‌ها عنوان کرد.

منبع: ایلنا
برچسب ها: مسکن مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی