تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پوچتینو: گواردیولا بهترین مربی جهان است

سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن قبل از رویارویی با منچستر سیتی به ستایش از گواردیولا پرداخت.

کد خبر: ۸۸۷۷۳
۱۴:۵۶ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

پوچتینو:

دیدارنیوز -  به نقل از اسپورت، پاری سن ژرمن و منچسترسیتی یکی از دو بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد.

این دو تیم قرار است چهارشنبه شب در ورزشگاه پارک دو پرانس بازی رفت را برگزار کنند.

پوچتینو قبل از این بازی حساس به ستایش از گواردیولا پرداخت و گفت: از نظر من گواردیولا بهترین مربی جهان است. من از طرفداران او هستم و بر این باورم که کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. گواردیولا مربی بسیار خوبی است و پیوسته به تاکتیک‌های مختلف فکر می‌کند. چالش با او را دوست دارم و از این چالش لذت خواهم برد.

پوچتینو  و گواردیولا دو سال قبل در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به هم رسیدند. در آن زمان این مربی آرژانتینی هدایت تاتنهام را برعهده داشت و تیم او موفق شد که سیتی را حذف کند و به فینال هم برسد هر چند که در نهایت از بالا بردن جام بازماند.

او ادامه داد: پاری سن ژرمن فصل قبل هم به فینال رسید و برابر بایرن شکست خورد. این شکست انگیزه بازیکنان را برای قهرمانی بیش‌تر کرده است. اکنون تجربه لازم را در لیگ قهرمانان به دست آورده‌ایم و گام به گام پیش خواهیم رفت. باید سیتی را در خانه خود شکست دهیم و این بسیار سخت است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی