تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
تابلو بورس

پس گرفتن کانال ۱.۲ میلیون در روز درخشان بازار بورس

بالاخره امروز، ۷ اردیبهشت، رنگ سرخ تابلوی بورس جای خود را به رنگ سبز صعودی داد و شاخص کل بورس، شاخص کل هم‌وزن و شاخص کل فرابورس روندی مثبت داشتند.

کد خبر: ۸۸۷۴۳
۱۳:۱۵ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

تابلو بورس شاخص کل بورس

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۷ اردیبهشت، شاخص کل بورس، شاخص هم‌وزن و شاخص کل فرابورس روندی صعودی داشتند. شاخص کل اوراق بهادار ۱.۳۲ درصد صعود داشت و ۱۵ هزار و ۶۹۸ واحد رشد کرد و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۲۰۲ هزار و ۶۵۴ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با افزایش ۱۶۷ واحدی بر روی ۴۲۷ هزار و ۴۵۰ ایستاد.

هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر شاخص کل بورس گذاشتند عبارتند از: «فولاد»، «فملی»، «فارس»، «شستا»، «فخوز»، «وغدیر» و «شپنا». تمام این هفت نماد مثبت بودند.

نماد‌های «خساپا»، «شپنا»، «خودرو»، «برکت»، «فملی»، «شستا» و «خگستر» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «کرمان»، «ذوب»، «شگویا»، «بپیوند»، «آریا»، «بگیلان» و «پیزد» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

آخرین قیمت ۷۵ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۶۷ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقوقی‌ها امروز حدود ۱۷۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به بیش از سه هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس نیز با روندی صعودی، ۳۲ واحد افزایش داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۶۳۶ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «کگهر»، «آریا»، «هرمز»، «شگویا»، «ارفع»، «زاگرس» و «وهور».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی