تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
یک مقام پلیس راهور استان تهران:

رانندگان به علت ریزش کوه در جاده هراز از مسیر فیروزکوه تردد کنند

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: جاده هراز به دلیل ریزش سنگ از کوه در حوزه مازندران مسدود است و رانندگان از مسیر جایگزین فیروز کوه استفاده کنند.

کد خبر: ۸۸۷۴۲
۱۳:۱۱ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

ریزش کوه در جاده هراز

دیدارنیوز ـ سرهنگ ایرج کهریزی روز سه شنبه گفت: بازگشایی مسیر پس از حصول اطمینان از امنیت جاده هراز اعلام در محل ریزش سنگ از کوه اعلام خواهد شد.

پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به وضعیت جاده فیروز کوه اظهار داشت: تردد خودرو‌ها عادی و روان در جریان است و هیچ گره ترافیکی در این مسیر نداریم.

کهریزی ادامه داد: وضعیت ترافیک مسیر‌های امام رضا (ع)، بزرگراه حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی بر اساس دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا توسط ماموران پلیس راهور در حال اجرا است، توضیح داد: رانندگان در صورت نادیده گرفتن تذکر پلیس، ضمن اعمال جریمه به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان از محل ایستگاه‌های بازرسی مستقر در مبادی ورودی استان مازندران به سوی مبدا حرکت خود بازگردانده می‌شوند.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به ضرورت رعایت سرعت مطمئنه در جاده‌های منتهی به استان‌های شمالی، اظهار داشت: به رانندگان توصیه می‌شود با رعایت نکات ایمنی در جاده‌های هراز و فروزکوه تردد داشته باشند.

وی افزود: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودرو‌های جلویی، خودداری از ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ با رعایت حقوق شهروندی، سفری ایمن و بدون خطرداشته باشند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی