تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

نوروزی: شورای نگهبان تعداد کاندیداها را به ۱۲ نفر افزایش دهد

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از شورای نگهبان خواست که اجازه دهد تعداد کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از ۴ یا ۵ نفر به تعداد بیشتری مثلا ۱۲ نفر افزایش پیدا کند.

کد خبر: ۸۸۷۱۲
۱۲:۱۲ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

 شورای نگهبان

دیدارنیوز - حجت الاسلام حسن نوروزی با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: به نظر می رسد که با وجود شرایط کنونی کشور و اینکه مردم خواستار تغییر وضعیت هستند و با توجه به پایبندی مردم به ارزش ها و آرمان های انقلاب و از سوی دیگر با توجه به اینکه این انتخابات با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همراه است حضور پرشوری را شاهد خواهیم بود.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در خصوص اینکه چگونه می توان انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات را برانگیخت؟ گفت: کاندیداهای انتخابات در مناظره های احتمالی به تخریب یکدیگر و رویارویی با یکدیگر نپردازند و هر کدام با رعایت احترام برنامه های خود را تشریح کنند، از سوی دیگر شورای نگهبان مقداری اجازه دهد تعداد کاندیداها از ۴ یا ۵ نفر به تعداد بیشتری مثل ۱۲ نفر افزایش پیدا کند، اگر تعداد کاندیداها افزایش پیدا کنند فکر می کنم انتخابات پرشوری را شاهد باشیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی