تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

عذرخواهی حناچی از تهرانی‌ها

شهردار تهران در حساب توییتری خود از شهروندان عذرخواهی کرد.

کد خبر: ۸۸۶۴۹
۰۹:۳۱ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

حناچی عذرخواهی از تهرانی‌ها

دیدارنیوز ـ پیروز حناچی در حساب توییتری خود با انتشار صفحه یک روزنامه و با اشاره به عذرخواهی رئیس شورای شهر از مردم در رشته توییتی نوشت:"‏ابایی از عذرخواهی بابت کاستی‌ها در برابر مردم نداشته‌ام و ندارم؛ ولی با مشاهده تحریف‌ها و تخریب‌های غیرتخصصی و غیرمنصفانه‌ای که با غفلت از عملکرد مجموعه خدوم شهرداری در بحبوحه تحریم و کرونا بنا بر مقاصد سیاسی انجام می‌شود؛ لازم می‌دانم نوعی دیگر از مردم عزیز عذرخواهی نمایم. "

وی ادامه داد: " عذرخواهی می‌کنم که علی‌رغم همه‌ی اقدامات صورت گرفته نتوانستم همه‌ی دست‌اندازان به بیت‌المال را به‌دستان قانون بسپارم. عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم شهر را به‌طور کامل از چنگال رانت‌خواران رها کنم و بیت‌المالی را که با راه‌های مختلف در اختیار افراد خاص بود از دستشان خارج کنم. "

شهردار تهران نوشت:" ‏شهروندان شریف بدانند حرکتی را که در مبارزه با فساد، رانت و ‎#شهرفروشی و توسعه‌ی شفافیت آغاز کردیم هرگز با این هجمه‌ها و تخریب‌ها متوقف نخواهد شد و امیدوارم با حضور مردم و تأیید تداوم نگاه حاکمیت قانون، تعهد و تخصص و نه سرمایه‌داری در شهر، در برابر خداوند و آیندگان سربلند باشیم. "

منبع: ایسنا
برچسب ها: شهردار تهران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی