تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

سازمان هواپیمایی خبر داد: اخطار به فروشنده بلیت هند و پاکستان!

سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت خدمات مسافرت هوایی علی بابا به دلیل عدم رعایت ممنوعیت فروش بلیت از و به کشور‌های هند و پاکستان اخطار داد.

کد خبر: ۸۸۵۹۳
۱۵:۳۹ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

سازمان هواپیمایی اخطار به فروشنده بلیت هند و پاکستان!

دیدارنیوز ـ روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که شرکت خدمات مسافرت هوایی سفر‌های علی بابا علی رغم مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر ممنوعیت سفر به و از کشور‌های هند و پاکستان و ابلاغ آن از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، همچنان بلیت هواپیما در مسیر‌های یاد شده را به فروش می‌رساند؛ لذا ضمن اعلام اخطار به آن شرکت نسبت به توقف فروش بلیت، به اطلاع می‌رساند این اقدام شرکت علی بابا تخلف محسوب شده و در صورت عدم رعایت مقررات مربوطه مطابق با قوانین و مقررات اقدام خواهد شد.

گفتنی است؛ هیچ گونه پروازی به صورت مستقیم و غیرمستقیم از هندوستان و پاکستان اجازه ورود به ایران و فرود در فرودگاه‌های کشور را نداشته همچنین شهروندان می‌توانند بر اساس ضرورت با پرواز‌های کانکشنی ایرلاین‌های خارجی به هند سفر کنند، اما تا اطلاع ثانوی و تغییر نکردن مصوبات در این زمینه هیچ یک از مسافرانی که به هند و پاکستان یا کشور‌های ویژه سفر کرده اند اجازه ورود به کشور را ندارند.

لازم به ذکر است؛ در صورت مشاهده فروش بلیت در مسیر‌های مذکور با دفاتر خدمات مسافرت هوایی متخلف به طور جدی برخورد خواهد شد همچنین شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سازمان هواپیمایی کشوری گزارش دهند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی