تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

خداحافظی با تراکنش‌های بی هویت

طبق گفته معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی امروز با برگشت خوردن تراکنش‌های فاقد کد شهاب در پایا و تراکنش‌های ساتنا که حساب آن توسط بانک عامل به بانک مرکزی معرفی و در سامانه سیاح ثبت نشده است، دو گام مهم برای شفافیت تراکنش‌های بانکی برداشته شد.

کد خبر: ۸۸۵۸۸
۱۵:۳۳ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

تراکنش‌های بانکی

دیدارنیوز ـ بانک مرکزی اوایل بهمن پارسال تمام تراکنش‌های بانکی فاقد «کد شهاب» در ساتنا را برگشت زد و افراد حقیقی یا حقوقی که کدملی یا شناسه ملی خود را به بانک اظهار نکرده بودند، دیگر می‌توانستند از این خدمت بهره‌مند شوند.

از امروز نیز، تراکنش‌های بدون کد ملی شخص حقوقی و شناسه ملی شخص حقوقی در «پایا» برگشت می‌خورد.

در این زمینه، مهران محرمیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در یک پیام توئیتری نوشت: امروز دو گام مهم برای شفافیت تراکنش‌های بانکی برداشته شد؛ اولین گام این است که تراکنش‌های فاقد کد شهاب در پایا برگشت می‌خورد.

وی افزود: همچنین، تراکنش‌های ساتنا که حساب آن توسط بانک عامل به بانک مرکزی معرفی و در سامانه سیاح ثبت نشده است، برگشت می‌خورد. بنابراین، به زودی شاهد عدم وجود تراکنش‌های بدون هویت در شبکه بانکی خواهیم بود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بانک مرکزی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی