تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تبلیغ چند همسری با مرد ۴ زنه در برنامه تلویزیونی! + ویدئو

مردی ۴ زنه به نام نوید ابراهیمی و هر ۴ همسرش در برنامه‌ای اینترنتی با نام «مثل خواهر» حضور پیدا کردند

کد خبر: ۸۸۵۸۷
۱۵:۳۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

4 همسری

دیدارنیوز - مردی ۴ زنه به نام نوید ابراهیمی و هر ۴ همسرش با حضور در یک برنامه تلویزیونی به تبلیغ ازدواج مجدد پرداختند. هر چند برخی از افراد جامعه چند همسری را یک پدیده موثر در کاهش مشکلات تجرد زنان در کشور عنوان می‌کنند ولی برخی کارشناسان نیز بر این باور هستند که ترویج چند همسری نه تنها در دوره کنونی کارایی ندارد بلکه باعث بروز مفاسد و مشکلات بزرگ‌تری برای کشورمان خواهد شد.

شروع تصویر این است: مرد دست به سینه با لبخندی به پهنای صورت و حالتی فاتحانه وسط کادر ایستاده و ۴ همسرش هم در کنار او (برای حفظ تقارن کادر در هر طرف ۲ همسر) در آسمان، در میان ابر‌ها! این ویدیو‌ها بخش‌هایی از برنامه‌ای اینترنتی با نام «مثل خواهر» است که در ابتدای آن لوگوی «حمایت از حقوق مردان» دیده می‌شود.

حمایت از حقوق مردان هم یک صفحه اینستاگرامی دارد که در بالای صفحه نوشته شده است: «انجمن حمایت از حقوق مردان در سال ۸۹ به منظور بالا بردن آگاهی مردان ایرانی جهت رهایی از ظلم‌ها و قوانین ظالمانه‌ای که به آن‌ها تحمیل می‌شود تاسیس گردید».

حضور این مرد و همسرانش در برنامه تلویزیونی با واکنش های بسیاری همراه شد به عنوان مثال المیرا شریفی مقدم (گوینده شبکه خبر) در توئیتر نوشت: «‌تصاویری دیدم از بزرگواری که ۴ همسر همزمان دارد و بسیار در این باره سخن می‌راند. ایشان به این موضوع می‌بالید و من بالا آوردم!» بسیاری هم حرف‌ها و موقعیت این مرد ۴ زنه را با جوک‌ها و نکته‌هایی طنز همراه کرده‌اند.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی