تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آژیر خطر در اسرائیل؛ادامه موشک باران اراضی اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به دنبال حمله موشکی از نوار غزه، صدای آژیرهای خطر بامداد امروز (دوشنبه) در شهرک "سدیروت" و دیگر شهرک‌های یهودی نشین مجاور این باریکه بلند شد. همزمان رژیم صهیونیستی پس از چند روز درگیری به منظور ممانعت از خشم فلسطینیان موانع امنیتی در منطقه باب العامود را برداشت.

کد خبر: ۸۸۵۵۵
۱۳:۴۷ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

 اسرائیل؛

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: گزارش‌هایی مبنی بر فعال شدن آژیرهای خطر در منطقه سدیروت دریافت شد.

این رژیم مدعی شد سه راکت شلیک شده از نوار غزه را رصد کرده که سامانه گنبد آهنین دو راکت از این سه راکت را رهگیری کرده و راکت سوم در نوار غزه سقوط کرده است.

در همین حال، درگیری‌ها در قدس یکشنبه شب میان صدها جوان فلسطینی و پلیس رژیم صهیونیستی در میدان باب العامود در قدس از سرگرفته شد.

پلیس رژیم صهیونیستی تلاش کرد تا معترضان را از این منطقه خارج کند.

همچنین پلیس رژیم صهیونیستی یکشنبه از ترس تشدید خشم مردمی موانع آهنی که در میدان باب العامود از زمان آغاز درگیری‌ها از چند روز قبل نصب شده بود، برداشت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی