تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
سخنگوی سازمان هواپیمایی:

پرواز توریستی به ترکیه ممنوع است

سخنگوی سازمان هواپیمایی از کاهش پرواز‌ها به ترکیه بعد از مصوبه ممنوعیت برگزاری تور ترکیه از سوی ستاد مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: پرواز‌های توریستی به ترکیه ممنوع است و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری باید پیگیر تخلف آژانس‌های مسافرتی در تبلیغ تور ترکیه باشد.

کد خبر: ۸۸۵۰۲
۱۱:۲۹ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

پرواز توریستی به ترکیه ممنوع

دیدارنیوز ـ محمد حسن ذیبخش، روز دوشنبه در گفتگویی درباره فعال بودن تور‌های گردشگری به ترکیه افزود: ممنوعیت پرواز به ترکیه نداریم، اما از ابتدا تبلیغ سفر به ترکیه در شرایط شیوع کرونا ممنوع بود و اعلام شد که تور‌های ترکیه لغو شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی افزود: با این حال بخشنامه‌ای از سوی انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی به شرکت‌ها ارسال شد که می‌توانند خدمات ترنسفر و هماهنگی هتل را انجام دهند و فقط تبلیغ سفر به ترکیه انجام نشود.

وی ادامه داد: در این نامه قید شده است با هدف جلوگیری از سرگردانی مسافران در ترکیه، خدمات هتل وترنسفر انجام می‌شود.

ذیبخش با بیان اینکه اکنون تبلیغ سفر به ترکیه هم انجام می‌شود و وزارت گردشگری باید پیگیر و ناظر تخلفات در این بخش باشد، گفت: سازمان هواپیمایی بعد از ابلاغ ستاد مبارزه با کرونا پرواز‌های ترکیه را به حداقل رسانده است و به کمترین مقدار نسبت به توافق بین دوکشور رسانده است تا شاهد سفر کمتری به سمت ترکیه باشیم.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی اکنون حتی با وجود تبلیغات آژانس‌های مسافرتی، تخفیف روی سفر به ترکیه به دلیل تعطیلی و قرنطینه شهر‌های ترکیه جذابیتی برای توریست‌ها وجود ندارد

وی افزود: اکنون فقط پرواز‌های ضروری وتجارتی در حال انجام است و پرواز توریستی به ترکیه نداریم.

اخطار سازمان هواپیمایی به دفاتر خدمات مسافرت هوایی

وی همچنین از اخطار جدی این سازمان به دفاتر خدمات مسافرت هوایی مبنی بر خودداری فروش بلیت هواپیما به مقصد کشور‌های دارای شرایط ویژه خبر داد.

محمدحسن ذیبخش اظهارداشت: به استناد مفاد اطلاعیه هوانوردی، پذیرش مسافر از کشور‌های با شرایط ویژه از جمله هند، پاکستان، فرانسه و ... ممنوع اعلام شده است و دفاتر خدمات مسافر هوایی ملزم هستند از فروش بلیت به کشور‌های فوق خودداری کنند.

ذیبخش با اشاره به اخطار مجدد سازمان هواپیمایی کشوری به دفاتر خدمات مسافرت هوایی مبنی بر خودداری از فروش بلیت هواپیما به/ از کشور‌های با شرایط ویژه، افزود: بدیهی است عدم رعایت این ممنوعیت علاوه بر پاسخگویی به مراجع قانونی و شمول اعمال مجازات توسط مراجع ذیربط موجب ممانعت از ادامه فعالیت دفتر خواهد شد.

در روز‌های اخیر پرواز به هند و پاکستان به علت شیوع ویروس کرونای هندی ممنوع شده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی