تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

بلینکن وعده پشتیبانی از هند در مبارزه با موج مهلک کرونا را داد

در بحبوحه دلخوری ناشی از امتناع آمریکا از برداشتن تحریم صادرات مواد خام واکسن که تولید واکسن در هند را در میان بحران جدی کووید - ۱۹ به خطر جدی انداخته، "آنتونی بلینکن"، وزیر امور خارجه آمریکا ابراز حمایت کرده است.

کد خبر: ۸۸۴۰۵
۱۵:۴۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

بلینکن

دیدارنیوز -  به نقل از اسپوتنیک، بلینکن صبح روز یکشنبه وعده داد "فورا" پشتیبانی بیشتری را از مردم هند ترتیب دهد، چرا که این کشور در حال مبارزه با موج مهلک کووید- ۱۹ است.

هند در ۲۲ آوریل (۲ اردیبهشت)، افزایش روزانه ۳۱۴ هزار و ۸۳۵ مورد جدید مبتلا به کرونا را گزارش کرد که این آمار از روز رکوردشکن آمریکا در ژانویه، پیشی گرفته بود.

طبق داده‌های منتشره از وزارت بهداشت هند، ۳۴۶ هزار و ۷۸۶ مورد جدید ابتلا و ۲ هزار و ۶۲۴ مرگ طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

در بحبوحه هرج و مرج و رنجی که به خاطر همه‌گیری تحمیل شده است، چندین قانون‌گذار آمریکایی دغدغه خود را ابراز کرده و از دولت بایدن خواسته‌اند کمک به هند را گسترش دهد.

ANI گزارش داد، گروهی از سناتورها از جمله "برنی سندرز"، "الیزابت وارن"، "نانسی پلوسی"، رئیس‌ مجلس نمایندگان و حدود ۱۰۰ عضو کنگره نامه‌ای در مورد این مساله به رئیس‌جمهوری آمریکا نوشته‌اند که از حقوق مالکیت معنوی شرکت‌های دارویی آمریکا چشم‌پوشی کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی