تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.

جزییات آغاز به کار و بازدید از دومین نمایشگاه حجاب و عفاف

آیین رونمایی نمایشگاه مجازی محصولات حجاب و عفاف ماه مبارک رمضان ١۵ اردیبهشت ماه مصادف با میلاد امام حسن مجتبی (ع) با هدف حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان این حوزه از طریق وبینار (سمینار آنلاین) انجام می‌شود.

کد خبر: ۸۸۳۸۶
۱۴:۳۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

 دومین نمایشگاه حجاب و عفاف

دیدارنیوز ـ این نمایشگاه که همه‌ساله ماه مبارک رمضان به عنوان بخشی از نمایشگاه قرآن کریم برگزار می‌شد، سال گذشته و امسال با توجه به عدم برگزاری نمایشگاه قرآن و تعطیلی بردار نبودن کار فرهنگی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این نمایشگاه مجازی توسط تنی چند از فعالان حوزه حجاب و عفاف کشور و با حمایت مرکز شتابدهی رایمون و با دغدغه فرهنگی وارد عرصه حمایت از تولید کنندگان فعال حوزه حجاب و عفاف شد و با کمک گرفتن از فن آوری‌های نوین سعی در به حرکت در اوردن چرخ‌هایی تولید کنندگان حجاب و عفاف گام‌های مستمری برداشت. این نمایشگاه مجازی با هدف جبران خسارت تولیدکنندگان این حوزه در سال ٩٩ آغاز بکار کرد و به مسیر خود ادامه داد.

سنوات قبل فعالان تولید محصولات حجاب در نمایشگاه قرآن کریم حضور به هم می‌رساندند، اما از سال قبل این تولیدکنندگان به دلیل شیوع ویروس کرونا و نبود امکان برگزاری نمایشگاه حضوری به صورت آنلاین به فروش محصولات خود پرداختند. تاکنون ١٠٠ برند فعال حوزه حجاب در این نمایشگاه حضور دارند که با افزایش ٣۵ درصدی تولید کنندگان نسبت به سال گذشته روبرو هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب رمضان، این نمایشگاه در پنج بخش چادر‌های مهمانی و اجتماع، مانتو و عبایای اسلامی، شال و روسری، لباس‌های کودک و نوجوانان و ملزومات حجاب است. بر اساس سند راهبردی سامانه حجاب در این نمایشگاه، هر آنچه یک بانوی مسلمان بتواند در اجتماع از آن استفاده کند، موجود است.

این نمایشگاه به صورت مجازی تولید کنندگان و مصرف کنندگان را در شرایط سخت اقتصادی در کنار هم قرار می‌دهد تا اندکی از آسیب‌هایی که شرایط کنونی به آن‌ها تحمیل کرده است را جبران کند. از طرفی مصرف کنندگان نیز می‌توانند با قیمت مناسب محصولات را بدون حضور واسطه دریافت کنند.

نمایشگاه حجاب و عفاف با توجه به احساس خلاء و ضعفی که به سبب شرایط موجود در این حوزه بوجود آمد سال گذشته به عنوان گروه پیشتاز وارد عرصه شد و همراه با نظارت و حمایت از تولید کنندگان سعی کرد تا حجاب را به عنوان کالای فرهنگی با دسترسی بیشتر و قیمت ارزان‌تر به مردم عرضه کند.

علاقه مندان می‌توانند تا ۲۴ اردیبهشت ماه و همزمان با عید سعید فطر با مراجعه به پایگاه اینترنتی نمایشگاه مجازی محصولات حجاب و عفاف رمضان ماه مبارک رمضان www.hijab۹۹.ir از محصولات شرکت‌های فعال حوزه حجاب و عفاف بازدید کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: نمایشگاه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی