تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

نشست فردای کابینه لبنان به ریاست عون درباره تصمیم جدید عربستان

رئیس جمهوری لبنان خواستار برگزاری نشستی با حضور اعضای دولت و رؤسای نهادهای امنیتی و گمرکی کشورش درباره ممنوعیت واردات سبزی و میوه لبنان به عربستان شد.

کد خبر: ۸۸۳۷۵
۱۴:۰۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

کابینه لبنان عربستان

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری آناتولی، ریاست جمهوری لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که به درخواست میشل عون، رئیس جمهوری این کشور ظهر دوشنبه نشستی با حضور حسان دیاب، نخست‌وزیر لبنان و شماری از وزرا و فرماندهان امنیتی و مقامات گمرکی این کشور برای بررسی ممنوعیت ورود سبزی و میوه لبنان به عربستان برگزار می‌شود.

در این بیانیه همچنین آمده است که در این نشست همچنین دلایل اتخاذ تصمیم عربستان و پیامدهای احتمالی آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وزارت کشور عربستان سعودی جمعه اردیبهشت اعلام کرد که٬ به دلیل تشدید قاچاق مواد مخدر به این کشور واردات میوه و سبزیجات از لبنان را از امروز (یکشنبه) ممنوع می‌کند.

وزارت کشور عربستان در ادامه اعلام کرد که این ممنوعیت از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه به وقت محلی اجرا خواهد شد و تا زمانی که مقامات لبنانی تضمین‌های «کافی و قابل اطمینان» در خصوص تدابیر لازم برای جلوگیری از قاچاق سیستماتیک مواد مخدر به عربستان ارائه نکنند، این ممنوعیت ادامه خواهد داشت.

در همین راستا، وزارت امور خارجه کویت حمایت کامل این کشور از تصمیم عربستان سعودی در ممنوعیت ورود سبزیجات و میوه از لبنان به دلیل را اعلام کرد.

این وزارتخانه در ادامه تأکید کرد که این تصمیم حاکمیتی در چارچوب تدبیر عربستان برای جلوگیری از ورود این آفت خطرناک (مواد مخدر) به به این کشور و مصونیت جامعه عربستان از آن است.

وزارت خارجه کویت همچنین مقامات لبنان را به تلاش برای اطمینان از خالی بودن صادرات آنها از هرگونه مواد ممنوعه فراخواند.

وزارت خارجه بحرین نیز در بیانیه‌ای این تصمیم عربستان را تأیید کرد.

در بیانیه وزارت خارجه بحرین آمده است که عربستان این تصمیم را در راستای حفظ جامعه سعودی از خطرات مواد مخدر و در چارچوب تلاش خود برای مقابله با جرایم سازمان یافته فرامرزی اتخاذ کرده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی