تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران تاکید کرد

لزوم نظارت کامل بر تشدید و کنترل قرنطینه‌های مرزی

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به اینکه خبر‌های نگران‌کننده‌ای درباره پاندمی کرونا در هند به گوش می‌رسد بر لزوم نظارت کامل بر تشدید و کنترل قرنطینه‌های مرزی تاکید کرد.

کد خبر: ۸۸۳۴۳
۱۲:۲۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

سید آرش حسینی ملانی   کنترل قرنطینه‌های مرزی

دیدارنیوز ـ سید آرش حسینی میلانی در دویست و هشتاد و نهمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: شورا یک نهاد اجتماعی است و نباید نگاه سیاسی به آن داشت و باید فضا و فرصتی را فراهم کرد که بهترین نیرو‌های این آب و خاک در آن خدمت کنند. در حقیقت شورا‌ها یکی از مهمترین نمود‌های دموکراسی به ویژه در سطح محلی هستند و امید داریم که مراجع بررسی کننده صلاحیت‌ها حداکثر رواداری را در بررسی تایید صلاحیت‌ها داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خبر‌های نگران‌کننده‌ای درباره پاندمی کرونا در هند به گوش می‌رسد گفت: از دستگاه‌های مسئول تقاضا دارم نسبت به تشدید و کنترل قرنطینه‌های مرزی نظارت کاملی را داشته باشند.

وی با اشاره به آلودگی هوای تهران گفت: امسال به دلیل شرایط اقلیمی و خشکی حاکم و کاهش ۴۰ درصدی بارندگی ممکن است در اواخر فصل بهار و تابستان شاهد آلایندگی گرد و غبار باشیم و آلودگی ناشی از ازن بیشتر از سال گذشته خواهد بود. در سال گذشته ۳۴ روز آلایندگی ناشی از ازن را در تیر و مرداد داشتیم و به دلیل شرایط اجتناب ناپذیر کرونایی، طرح ترافیک را هم لغو می‌کنیم که در منطقه مرکزی احتمال افزایش آلایندگی ازن افزایش پیدا می‌کند.

میلانی افزود: باید به مساله گردوغبار نیز توجه کرد. در فرودین ماه با پدیده آلودگی مواجه شدیم و در حالی که تعداد روز‌های پاک پایتخت در فروردین ماه قابل توجه است امسال تنها دو روز هوای پاک داشتیم و با ۴ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس مواجه بودیم که از کانون‌های غبارخیز اطراف تهران منتقل شده بود و هنوز غباری که از منطقه عراق و عربستان به کشور وارد می‌شود به تهران نرسیده و نیاز است تا کارگروه آلودگی هوا تشکیل و تمهیداتی در نظر گرفته شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی