تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

گلیزر‌ها رقم فروش منچستریونایتد را اعلام کردند: ۴ میلیارد یورو

خانواده گلیزر منچستریونایتد را آماده فروش کرده است تا با رقمی چشمگیر این باشگاه را به فرد دیگری واگذار کنند.

کد خبر: ۸۸۳۳۱
۱۱:۴۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

گلیزر‌ها

دیدارنیوز - به نقل از تایمز، خانواده گلیزر که در سال ۲۰۰۵ میلادی (۱۳۸۴ شمسی) با ۷۹۰ میلیون پوند منچستر را به چنگ آوردند، حالا به دنبال این هستند که این باشگاه را بفروشند و تیمداری نکنند. گلیزرها برای فروش منچستر یونایتد ۴ میلیارد پوند می خواهند که رقم خیره کننده ای است.

در طول مالکیت ۱۶ ساله این باشگاه، گلیزرها همیشه اصرار داشته اند که مدت طولانی در یونایتد هستند و هیچ علاقه‌ای به فروش باشگاه نشان نداده اند. آنها در عوض سود سالانه میلیون ها نفر را دریافت می کنند و بدهی های باشگاه را نیز پرداخت نکردند. سرمایه گذاران شهری معتقدند که پیشنهادی نزدیک به ۴ میلیارد پوند رقمی است که می توان ما را نسبت به فروش منچستریونایتد به شخص دیگر امیدوار کند.

خانواده گلیزر معتقدند که قیمت شگفت انگیز برای فروش یونایتد به دلیل میراث منحصر به فرد و قدرت کشش تجاری یونایتد است که به آنها امکان می دهد به طور مداوم از معاملات مالی بزرگ حمایت کنند.

منچستریونایتد اخیرا ۲۳۵ میلیون پوند برای یک قرارداد پنج ساله با شورولت دریافت کرد. این معاملات عظیم است که باعث جذابیت جهانی یونایتد می شود و تعداد طرفداران آن در سراسر جهان به میلیون ها نفر می رسد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی