تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مقدم: کاندیداها باید با تیم و برنامه‌هایشان وارد رقابت شوند

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: کاندیدا باید تیمش را معرفی کند. یک فرد قادر به تحول در کشور نیست. یک تیم و تفکر و نگرش است که هم افزایی می آفرینند و مشکلات را حل می کنند. پس همه کاندیداها باید روی تیمشان فکر کنند و چند نفر از وزرای کلی شان را هم معرفی کنند.

کد خبر: ۸۸۲۷۵
۰۹:۲۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

 کاندیداها

دیدارنیوز - بیژن مقدم  در ارتباط با ویژگی های ضروری کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: اگر به شرایط موجود نگاه کنیم شاید بتوانیم ویژگی های کسانی که باید کاندیدای انتخابات شوند را بهتر ترسیم کنیم.

وی ادامه داد: اولین نکته ای که باید در نظر گرفت این است که مردم در ذهن شان فاصله ای بین خود و مقامات مسئول احساس می کنند. این فاصله ابعاد مختلفی دارد؛ اما به صورت کلی می توان گفت باید اعتماد سازی بین مردم و حاکمیت صورت گیرد.

مقدم افزود: کسی که می خواهد به صحنه انتخابات بیاید باید برای این مسئله برنامه داشته باشد و جهت رفع این اشکال فکر و ایده عملی ارائه دهد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه "شرایط کشور سخت شده است" گفت: علت بخشی از این سختی ها، ناکارآمدی ها و ناهماهنگی های داخلی است؛ پس کسی که می خواهد بیاید باید برای این مسئله برنامه داشته باشد، باید اعلام کند برای حل این موضوع چه فکری کرده است.

وی یادآور شد: اقتصاد ما مثل گذشته نیست؛ یعنی فعلا امکان دستیابی به اقتصاد نفتی را نداریم و چه خوب است دولت جدید این شرایط را یک فرصت طلایی بداند، البته تا به اقتصاد بدون نفت فکر می کنیم همه به فشار مسئله مالیاتی فکر می کنند، بله خیلی کشورها فقط با مالیات کشورشان را اداره می کنند؛ اما در این راه حل باید مراقبت کرد که اقشار رو به پایین و کسبه کوچک آسیب نبینند.

مقدم گفت: مسئله دیگر تحریم ها است. درست است که الان بعضی مایل هستند انتخابات را به دو قطبی مذاکره و عدم مذاکره گره بزنند اما کاندیدای حقیقی باید برنامه اش را برای کم اثر کردن یا دور زدن تحریم ها اعلام کند.

وی در پایان گفت: کاندیدا باید تیم اش را معرفی کند. یک فرد قادر به تحول در کشور نیست. یک تیم و تفکر و نگرش است که هم افزایی می آفرینند و مشکلات را حل می کنند. پس همه کاندیداها باید روی تیم شان فکر کنند و چند نفر از وزرای کلی شان را هم معرفی کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی