تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

زیدان: تا پایان خواهیم جنگید

سرمربی رئال مادرید بعد از تساوی برابر بتیس تاکید کرد که شاگردانش تا پایان برای کسب عنوان قهرمانی درلالیگا خواهند جنگید.

کد خبر: ۸۸۲۶۱
۰۹:۰۶ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

زیدان

دیدارنیوز - به نقل از مارکا، رئال مادرید در هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا دو امتیاز حساس را از دست داد و با تساوی بدون گل برابر بتیس متوقف شد.

رئال با این تساوی ۷۱ امتیازی شد تا با وجود یک بازی بیشتر نسبت به اتلتیکو و ۲ بازی کمتر در رده دوم باقی بماند.

زیدان در نشست خبری بعد از بازی گفت: دو امتیاز حساس را از دست دادیم. درکار‌های دفاعی خوب بودیم، اما درحمله مشکلاتی داشتیم و شرایط به خوبی پیش نرفت.

او ادامه داد: بازی حساسی برابر چلسی پیش رو داریم. امیدوار هستیم که مندی و تونی کروس به این بازی برسند. باید منتظر ماند. امشب دو امتیاز از دست دادیم و اکنون باید تمام تمرکز خود را روی بازی برابر چلسی گذاشت. هنوز بازی‌های زیادی در لالیگا باقی مانده است و تا پایان برای قهرمانی خواهیم جنگید.

زیدان در ادامه صحبت‌های خود گفت: آماده بازی برابر چلسی هستیم. این سخت‌ترین بازی فصل ما خواهد بود. درست است که امشب نتوانستیم به پیروزی برسیم، اما وضعیت تیم خوب است.

او درباره بازگشت هازارد گفت:خوشحالم که این بازیکن به شرایط بازی رسید و او را در میدان دیدم. هازارد کمک زیادی به ما خواهد کرد.

زیدان درباره آمادگی کارواخال هم گفت: او در بازی قبلی ۲۰ دقیقه بازی کرد و امشب هم کمی بیشتر بازی کرد. باید دید که آیا می‌تواند به ترکیب اصلی برگردد یا نه.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی