تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

کاخ سفید: بایدن ماه ژوئن به انگلیس و بلژیک سفر می‌کند

"جن ساکی"، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید اعلام کرد جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در ماه ژوئن به عنوان اولین سفر خارجی خود از زمان ریاست جمهوری، به انگلیس و بلژیک سفر می‌کند تا به نشست G۷(گروه هفت) بپیوندد و در مذاکرات با ناتو و شرکای اتحادیه اروپا شرکت کند.

کد خبر: ۸۸۱۸۹
۱۴:۳۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

کاخ سفید

دیدارنیوز - به نقل از رویترز، ساکی در اطلاعیه مطبوعاتی گفت: رئیس‌جمهور جوزف آر. بایدن جونیور در ژوئن ۲۰۲۱ به انگلیس و بلژیک سفر می‌کند. این نخستین سفر خارجی وی خواهد بود.

ساکی گفت: بایدن در روزهای ۱۱ تا ۱۳ ژوئن (۲۱ تا ۲۳ خرداد)، در نشست جی ۷ در "کورنوال" انگلیس شرکت خواهد کرد و بعد در ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد)، با متحدان اتحادیه اروپا و ناتو در بروکسل دیدار می‌کند.

به گفته ساکی، بایدن با رهبران جی‌۷، از جمله بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس، نشست‌های دوجانبه خواهد داشت. وی افزود، نشست جی‌۷ به منظور ایجاد همبستگی و صحبت درباره مسائل متقابل مربوط به سلامت عمومی، بهبود اقتصادی و تغییر آب‌وهوایی برگزار خواهد شد.

ساکی یادآور شد: در نشست ناتو در ۱۴ ژوئن در بروکسل، بایدن در مورد تعهد آمریکا به اتحاد، امنیت بین اروپا و آمریکا و دفاع جمعی بحث خواهد کرد. رئیس‌جمهور آمریکا با رهبران ناتو نیز نشست‌های دوجانبه برگزار می‌کند.

به گفته دبیر مطبوعاتی کاخ سفید، بایدن هنگام حضور در بروکسل، در نشستی بین آمریکا و اروپا نیز شرکت می‌کند تا به بحث بیشتر در مورد دغدغه‌های سیاست خارجی متقابل، سلامت عمومی، تغییر آب‌وهوایی و تجارت بپردازد.

وی افزود: جزئیات بیشتر در مورد سفر بایدن از جمله "عناصر  بالقوه دیگر"، به زودی منتشر خواهد شد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی