تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

به جای خرید واکسن کرونا برای زنده‌ها، سردخانه برای مرده‌ها خریدند!

زهرا صدراعظم نوری، رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران، گفت: با توجه به اینکه منحنی و پیک مبتلا‌ها و فوتی‌های در تهران بالا رفته است، آمادگی لازم در سازمان بهشت زهرا وجود دارد، چون در گذشته هم تجهیزاتی خریداری شد، اما اخیرا هم تعدادی سردخانه خریداری شده است.

کد خبر: ۸۸۱۷۷
۱۳:۴۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

زهرا صدراعظم نوری واکسن کرونا

دیدارنیوز ـ زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران گفت: اخباری مبنی بر اینکه تسهیلاتی برای سازمان بهشت‌زهرا (س) خریداری شده منتشر شده است از جمله سردخانه و همچنین افزایش میزان مرگ و میر در تهران با توجه به کووید۱۹ و آرایش بحرانی که سازمان گرفته است، در خصوص آخرین وضعیت بهشت‌زهرا (س) توضیح می‌دهید؟

وی ادامه داد:‌سازمان بهشت‌زهرا از اولین سازمان‌هایی بود که از ابتدای شیوع کووید۱۹ اقدام به فعالیت کرد و دقیقاً براساس پروتکل‌های بهداشتی عمل کرده است و با توجه به اینکه منحنی و پیک مبتلا‌ها و فوتی‌های در تهران بالا رفته است، آمادگی لازم در سازمان بهشت زهرا شهرداری تهران وجود دارد. در گذشته هم تجهیزاتی خریداری شده بود، اما اخیراً هم تعدادی سردخانه خریداری شده است.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی