تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

شریعتی: محور گفتمان جریان های سیاسی در انتخابات باید امیدآفرینی باشد

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر گفتمان افراد و جریان های سیاسی حاضر در رقابت های انتخاباتی بر مبنای برنامه عملکردی باشد قطعا انگیزه مردم نیز برای مشارکت در انتخابات بالا می رود.

کد خبر: ۸۸۰۹۸
۱۰:۱۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

شریعتی

دیدارنیوز - غلامرضا شریعتی با اشاره به راهکارهای افزایش انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات، بیان کرد: رضایتمندی مردم از نحوه اداره کشور توسط دستگاه های اجرایی یقینا یکی از پارامترهای اساسی در افزایش انگیزه آنها برای حضور در انتخابات به شمار می رود. اگر مردم ببینند مدیر و مسئولی که با رای آنان انتخاب شده، برای بهبود زندگی مردم و رضایتمندی آنان تلاش می کند، قطعا از حضور در انتخابات دریغ نخواهند کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر باید از گفتمان هایی که در آستانه انتخابات مسائل منفی را در جامعه پمپاژ می کند، پرهیز شود. باید گفتمانی در رقابت های انتخاباتی حاکم باشد که به مردم امید دهد با تغییر شرایط و روی کارآمدن دولت بعدی زندگی مردم بهبود خواهد یافت. اگر گفتمان افراد و جریان های سیاسی حاضر در رقابت های انتخاباتی بر مبنای برنامه عملکردی باشد قطعا انگیزه مردم نیز برای مشارکت در انتخابات بالا می رود.

نماینده مردم بهشهر در مجلس تصریح کرد: محور گفتمان افراد، احزاب و جریان های سیاسی که وارد عرصه رقابت های انتخاباتی می شوند، باید امید آفرینی باشد. مردم باید باور کنند که با روی کارآمدن دولتی برنامه محور، مشکلات آنان کاهش می یابد و شرایط بهتری را تجربه خواهند کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: از سوی دیگر در چهار دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور فراز و فرودهای زیادی داشته است اما دستاوردهای بلندی نیز داشته ایم. این دستاوردها حاصل مشارکت بالای مردم در انتخابات و حضور به موقع در عرصه های حساس تاریخی است. در هر جا که حضور پررنگ مردم را در صحنه داشتیم آنگاه قدرت سیاسی ما در عرصه بین المللی ارتقا یافته است.

وی افزود: اگر برای مردم تبیین شود که حضورشان در انتخابات در ارتقا و حفظ قدرت ملی کشور موثر است؛ با انگیزه بالاتری در انتخابات مشارکت خواهند داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی