تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

گردان های عزالدین قسام: صبر ما را محک نزنید

در ادامه درگیری میان ساکنان قدس اشغالی با پلیس رژیم صهیونیستی که به زخمی شدن صدها تن انجامید، گردان های عزالدین قسام طی پیامی به رژیم صهیونیستی هشدار داد: صبر ما را محک نزنید!

کد خبر: ۸۸۰۸۰
۰۹:۰۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

گردان های

دیدارنیوز - به نقل از القدس العربی، روز جمعه شهر اشغالی قدس برای چندمین روز پیاپی شاهد درگیری بین فلسطینی ها و پلیس رژیم صهیونیستی بود  که در پی آن هلال احمر فلسطین از زخمی شدن بیش از ۱۰۰ فلسطینی و ۲۰ سرباز ارتش اسرائیل خبر داد.

همزمان شهرهای کرانه باختری عصر جمعه شاهد تجمعات و راهپیمایی هایی در همبستگی با ساکنان قدس و مخالفت با یهودی سازی این شهر و مهاجرت دادن اجباری ساکنان آن بودند.

در جریان این تجمعات که در شهرهای بیت لحم در جنوب، طولکرم و طوباس در شمال و رام الله در مرکز کرانه باختری برگزار شد تجمع کنندگان شعارهایی در حمایت از قدس سر دادند.

شاهدان عینی اعلام کردند که در بیت لحم ارتش رژیم صهیونیستی تلاش کرد با حمله به معترضان آن ها را متفرق کند که در نتیجه آن شماری از فلسطینیان دچار خفگی و جراحت شدند.

در قدس اشغالی نیز هزاران تن با برگزاری تظاهراتی از جمله در یافا و الشیخ جراح سیاست کوچ اجباری فلسطینیان توسط اشغالگران را محکوم کردند.

همچنین در جریان درگیری شبانه در بخش قدیمی شهر قدس شش فلسطینی زخمی شدند.

از سوی دیگر گردان های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد: قیام جوانان فلسطینی ساکن قدس اشغالی آتشی سهمگین در خرمن دشمن صهیونیستی برخواهد افروخت و در آن زمان نیروهای گردان های قسام در کانون نبرد با این دشمن قرار خواهند گرفت.

گردان های عزالدین قسام طی بیانیه ای که نسخه ای از آن در اختیار مرکز اطلاع رسانی فلسطین قرار گرفت، تاکید کرد: ما از نزدیک تجاوزات و جنایات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست علیه مسجد مبارک الاقصی و فلسطینیان ساکن قدس اشغالی را دنبال می کنیم.
این گردان ها با نثار درود و سلام به فلسطینیان همیشه در صحنه قدس و مسجد مبارک الاقصی، اعلام کرد: ما قیام خجسته شما علیه اشغالگران و شهرک نشینان صهیونیست را ارج می نهیم.

گردان های عزالدین قسام خطاب به فلسطینیان حاضر در قدس تاکید کرد: بانگ رشادت آفرینی و ایثارگری سلحشورانه شما به گوش ما رسید، شما قهرمانان باید بدانید که پشت سر شما نیروهای مبارز نستوه ایستاده اند، این نیروها بسان دژی مستحکم از شما و مسجد الاقصی و بیت المقدس دفاع و پاسداری خواهند کرد، نبرد شما نبرد ماست، خون شما خون ماست.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: به دشمن صهیونیستی اعلام می داریم که صبر و شکیبایی ما را محک نزنید، جان و مال مان را در راه قدس فدا می کنیم و تمامی معادلات شما را بر هم می زنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی