تیتر امروز

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی/ انتقاد سازمان ملل از کشتار جدید تل‌آویو
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی/ انتقاد سازمان ملل از کشتار جدید تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

تلاش هلال احمر برای تهیه واکسن کرونا از کشورهای هند، چین و روسیه

سخنگوی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه کپسول های اکسیژن در ۴۰۰ شعبه بانک امانات پزشکی این جمعیت در سراسر کشور موجود است، گفت: افرادی که به کپسول های اکسیژن ساز نیاز دارند می توانند با مراجعه به این مراکز و ارائه یک کارت ملی این کپسول ها را دریافت کنند.

کد خبر: ۸۸۰۴۲
۱۴:۲۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

هلال احمر

دیدارنیوز - «محمد حسن قوسیان مقدم» سخنگوی جمعیت هلال احمر درباره کسپول های اکسیژن در مراکز امانات جمعیت هلال احمر گفت: در اکثر شهرها، جمعیت هلال احمر مراکزی به عنوان بانک امانات پزشکی دارد و خیرینی تجهیزات پزشکی مانند تخت، دستگاه های اکسیژن ساز و ... را می توانند به این مرکز اهدا کنند.

وی ادامه داد: افرادی که نیاز به این وسایل دارند می توانند با مراجعه به این مراکز و به امانت گذاشتن یک کارت ملی وسیله مورد نیاز خود را برای یک مدت مشخص دریافت کرده و پس از آن دوباره به این مراکز تحویل دهند. 

سخنگوی جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: ۴۰۰ شعبه بانک امانات پزشکی در سراسر کشور وجود دارد و افراد می توانند با مراجعه به این مراکز دستگاه های اکسیژن ساز دریافت کنند. 

قوسیان مقدم تصریح کرد: از محل کمک های فدراسیون در سال گذشته تعداد زیادی کپسول اکسیژن تهیه و در اختیار مراکز قرار داده شد به تازگی نیز دستگاههای اکسیژن ساز جدیدی خریداری شده و در اختیار بانک امانات قرار داده می شود. 
وی همچنین درباره اقدامات جمعیت هلال احمر درباره خرید واکسن کرونا گفت: ما از سه الی چهار ماه پیش برای ورود واکسن در حال تلاش هستیم. 

سخنگوی جمعیت هلال احمر در واکنش به اطلاعیه ای در خصوص دریافت هزینه در قبال واکسن کرونا به مردم گفت: ما چنین اطلاعیه ای نداده ایم و از هر جا واکسن را چه به صور اهدایی دریافت کنیم و چه خریداری کنیم در ایران تحویل وزارت بهداشت می شود و وزارت بهداشت نیز به صورت رایگان تزریق می کند. 

قوسیان مقدم با بیان اینکه از طریق کانال هایی که داشتیم در حال تهیه واکسن هستیم، تصریح کرد: در هفته گذشته نیز واکسن هایی که از چین دریافت کرده بودیم را تحویل وزارت بهداشت دادیم. 
وی ادامه داد: ما تلاش می کنیم تا واکسن کرونا را از کشورهای شرقی مانند هند، چین و روسیه تهیه و به کشور وارد کنیم. 

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی