تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

یک نماینده مجلس خواستار مصادره اموال روحانی، ظریف، عراقچی و سایر مذاکره کننده گان شد!

ارکانی، نماینده نیشابور نوشت: پیشنهاد می شود در مذاکرات وین، تمام اموال، املاک، داراییها و منازل مذاکره‌کنندگان درصورت لغو نشدن تحریمها بعنوان وثیقه، توقیف و به نفع ملت به فروش برسد.

کد خبر: ۸۸۰۲۲
۱۳:۳۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

مجلس

دیدارنیوز - احسان ارکانی، نماینده نیشابور در مجلس، در حساب توییتری خود نوشت: «مهمترین انتقاد به وعده‌های بی‌نتیجه روحانی در برجام، فقدان ضمانت اجرایی این ادعاها است. پیشنهاد میشود در مذاکرات وین، تمام اموال، املاک، داراییها و منازل حسن روحانی، جواد ظریف، عراقچی و سایر مذاکره‌کنندگان درصورت لغو نشدن تحریمها بعنوان وثیقه، توقیف و به نفع ملت به فروش برسد.»


منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۲
غیر قابل انتشار : ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
این بهترین پیشنهاد چند سال اخیر هست که شنیدیم این خائنین دزد دروغگو ۸ ساله که مملکت را به خاطر برجام معطل و به گند کشیده اند علاوه بر توقیف تمام اموال باید محاکمه و به اشد مجازات محکوم بشوند
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی