تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
فرماندار قرچک تاکید کرد

ضرورت تدوین برنامه جامع پیشگیری از افت تحصیلی

فرماندار قرچک گفت: در سال ۱۴۰۰ یکی از اولویت‌های شورای آموزش و پرورش موضوع توسعه فضا‌های آموزشی و پرورشی است که بایستی این مهم با جدیت پیگیری شود.

کد خبر: ۸۷۹۶۳
۱۴:۵۶ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

ضرورت تدوین برنامه جامع پیشگیری از افت تحصیلی

دیدارنیوز ـ بهمن خطیبی ظهر پنجشنبه ۲ اردیبهشت ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک بیان کرد: مطابق ماده ۱۶ قانون شورای آموزش و پرورش، بایستی این اداره با همکاری شهرداری برای توسعه فضا‌های آموزشی و پرورشی اقدام کند.

وی ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا، همه حوزه‌ها به ویژه حوزه آموزشی و مدارس تحت تأثیر مستقیم این بحران قرار گرفت، اما با مدیریت صحیح و هوشمندانه، آموزش تعطیل نشد و با همت و تلاش معلمان و کادر تعلیم و تربیت روند آموزش و یادگیری در بین دانش‌آموزان تداوم داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک یادآور شد: افت تحصیلی دانش آموزان در این شرایط کرونایی غیرقابل انکار است که در این خصوص باید برنامه جامعی تدوین شود و این از درخواست‌های مهم شورای آموزش و پرورش در کل کشور است.

خطیبی عنوان کرد: با توجه به فرارسیدن هفته معلم، ارج نهادن به مقام شامخ این قشر تنها معطوف به یک زمان خاص نیست و باید برای تجلیل و ارزش‌گذاری به جایگاه معلمان یک برنامه راهبردی مدنظر باشد که در آن چشم‌انداز واقعی تحقق شأن و منزلت حقیقی این عزیزان مشخص شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: فرصت‌هایی که فضای مجازی ایجاد کرد و برای انجام رسالت آموزش و پرورش به کمک این نهاد فرهنگی آمد، بر کسی پوشیده نیست، بنابراین باید تلاش شود از فرصت‌های فضای مجازی بیشتر و بهینه‌تر استفاده کرد که قطعا این تجربیات راهکار‌های مؤثری پیش روی آیندگان قرار خواهد داد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: تحصیل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی