تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

آمریکا: سرکوب‌ها ادامه یابد، تعامل با بلاروس مثل همیشه نخواهد بود

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت، چنانچه نقض‌های حقوق بشری در بلاروس ادامه یابد، روابط ایالات متحده با این کشور مثل همیشه و به روش معمول نخواهد بود.

کد خبر: ۸۷۹۰۳
۱۲:۳۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

آمریکا

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: تا زمانی که آنچه ما در بلاروس شاهد هستیم ادامه یابد، همان نقض‌های حقوق بشری و سرکوب، نمی‌توان امور را مثل سابق و به روش همیشگی پیش برد.

این سخنگو گفت، ایالات متحده به‌رغم اخراج سفیر آمریکا از مینسک در سال ۲۰۰۸ به دنبال روابط  باثبات و قابل پیش‌بینی با بلاروس است. ند پرایس همچنین گفت، بازگشت سفیر آمریکا به بلاروس پیام قدرتمندی را ارسال می‌کند چرا که حضور این نماینده در مینسک برای عادی‌سازی روابط دیپلماتیک میان دو کشور حیاتی است.

روز چهارشنبه جولی فیشر،‌ اولین سفیر آمریکا در مینسک از سال ۲۰۰۸ با سوتلانا تیخانوفسکایا، رهبر اپوزیسیون بلاروس دیدار کرد.

ایالات متحده روز دوشنبه مجوزی را که به مشاغل ایالات متحده اجازه می‌دهد معاملات محدودی را با ۹ نهاد مشخص شده در بلاروس انجام دهند، لغو کرد و آنها را پس از ۴۵ روز تحت تحریم کامل قرار می‌دهد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی